RosaSmurfs inköp

Jag orkade tyvärr inte med denna typen av inlägg förra veckan då det kom en del saker i vägen.

1. Flag Printed TShirt får man såld för runt 50 sd.
2. Marilyn Gown har jag ingen större koll på vad den säljs för, men kanske upp till 60 sd.
3. Save the Planet Top är jag lite osäker på men tror att man kan få såld för runt 50 sd.

4. Ribbon Trim Blouse har jag aldrig tidigare sett och har därför ingen koll på, men möjligheten finns att den skulle kunna vara värd över 100 sd.
5. Cat costume skulle man nog kunna få såld för allt mellan 50 - 100 sd.
6. Sheer Bodice Bowtie Dress får man såld för runt 100 sd och möjligtvis lite mer.
7. Aqua Face Tee är jag inte säker på, men över 100 sd kan man nog för den.
8. Shirt skulle man nog kunna få upp till 50 sd för.
9. Disco Ball Stage Suit får man såld för runt 30 - 40 sd.


10. Blimey boys' pants får man sålda för runt 60 - 100 sd.
11. Det kan hända att jag är lite ute och cyklar nu, men jag har fått för mig att Hot Buys Bear Hat är värd några hundra. Kanske si sådär runt 300 - 400 sd.
12. Hot Buys Faux Fur Hat får man nog såld för upp till 80 sd.

13. Jacket får man såld för runt 120 sd.
14. Hot Buys Tank Top får man såld för upp till 150 sd.

15. Gucci Black Winter Hat ser jag oftast säljas för runt 300 sd och uppåt.
16. Metal Head One Piece är jag inte riktigt säker på, men tror att den kan säljas för upp till 150 sd.
17. Hot Buys Uggs varierar väldigt mycket i pris beroende på vilken tid det är på året. I vintras kunde man t.ex. få dem sålda för upp till 600 sd, men nu får man endast runt 300 sd.


Detta är de saker från förra gången som jag sålt.
Jag betalade sammanlagt 175 sd för dem och fick efter försäljning ihop 1,152 sd.
Detta ger mig en vinst på 977 sd.
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: fanny

du är riktigt smart, köper billigt och säljer dyrt ;)

Svar: Om man inte vill lägga ut riktiga pengar på stardoll så är det så man får göra x) Säljer ju dock inte allt jag köper. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-05-22 / 19:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda