RosaSmurfs inköp

1. Denim Jacket kan man nog få såld för 100 sd och uppåt.
2. Black Pleather Platforms hör till några av de mest eftertraktade skorna och kan därför ses på mångas önskelistor. Skorna kan man få sålda för 600 sd och vissa är t.o.m villiga att betala upp till 1000 sd.
3. Flag Printed TShirt har jag visat allt för många gånger redan, men man får den såld för runt 50 sd.
4. Shiny Suiter Jkt får man såld för runt 60 sd.

5. Jacket 2 ser jag inte så ofta och är därför osäker på. Men om jag ska dra till med en gissning så får det bli runt 400 sd och kanske uppåt.
6. Hot Buys Garter Tank kan man få såld för upp till 100 sd.
7. Mini Trench Jacket är jag lite osäker på, men man kanske får runt 50 sd för den.
8. Petal Cut-Out Shift kan man få såld för runt 60 sd. 

9. Voile Dress kan man nog få runt 150 sd för.
10. Harlequin Dress kanske man får runt 60 sd för.
11. Schiaparelli inspired Lobster Dress är jag väldigt osäker på då jag nästan aldrig sett den. Men runt 100 sd kan man nog iallafall få för den. 
12. Long Golden Lena Dress kan man få såld för upp till 100 sd. 

13. Hot Buys Stud Jacket får man såld för runt 60 sd.
14. Andra kanske inte tycker detta, men för mig så var 150 sd ett fynd för Athena Mint Skirt. Jag tror nämligen att den i vanliga fall skulle kunna säljas för det dubbla.

Detta är de saker från förra gången som jag sålt.
Jag betalade sammanlagt 206 sd för dem och fick efter försäljning ihop 1,116 sd.
Detta ger mig en vinst på 910 sd.
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mer starcoins plzz?

2013-05-30 / 20:29:35
Postat av: hanna

hur kan du sälja så dyra saker och så köper folk dem?

Svar: Alla typer av plagg i bazaaren har ett sorts "standardvärde" som majoriteten av medlemmarna tycker är rimligt att sälja och köpa för. De flesta säljer t.ex. inte Flag Printed TShirt för under 50 sd och därför blir det priset rimligt att betala. Men sen är det ju olika från person till person hur mycket de är villiga att betala för ett plagg. Vissa letar tills de hittar ett plagg så billigt som möjligt medan andra inte orkar leta lika länge och köper därför första bästa de ser. Tro det eller ej, men det jag lägger ut mina plagg för är oftast "standardpriser". Plagg som jag dock är osäker på kan jag medvetet lägga ut för överpris för att sedan sänka med tiden om de inte säljer. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-06-05 / 20:54:24
URL: http://hannaaerika.blogg.se
Postat av: colamalin

du är verkligen fantastisk på starbazaar fynd!

Svar: Haha, tack :'D // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-06-17 / 01:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda