Låt mig hjälpa er

 

Hej! Idiix här. Kommer ni ihåg mig?

 
Jag kommer ihåg er. 
 
 
Kommer ni ihåg detta inlägg? http://stardollzerosv.blogg.se/2012/october/for-er-som-undrar.html#comment
 
 
Mitt sista möte med bloggen var kanske lite oväntat för vissa av er. För att inte tala om att jag själv blev helt positivt överraskad över hur fina människor ni alla verkligen är. Ett stort tack till er alla som stöttade mig, ni fick upp mig på benen igen och ni fick mig faktiskt att inse att livet är rätt bra trots allt. Tack vare er, står jag här idag, helt obrydd om livets motgångar. All kärlek till er. ♥
 
Idag skrattar jag om någon är elak, idag ler jag om någon säger något opassande, idag är det jag som väljer hur jag vill leva. Idag finns bara jag och ingen bestämmer över mig (mer än nödvändigt då, hehe).
Men en sak jag också reagerade på i kommentarsfältet var att många verkligen skrev att de också mådde dåligt. Det gör så ont i mig att läsa alla dessa kommentarer. Ni förtjänar bättre och det vet ni. Idag är jag är här för att hjälpa er med all min kunskap och erfarenhet som jag fått på vägen till ett bättre liv.
 
Jag har gått vidare och blivit starkare, byggt upp mitt liv igen mer än det rivdes. Jag är lyckligare än någonsin och nu är det eran tur!
 
 

Låt mig hjälpa er - låt mig bli eran kurator

 
Vad är en kurator då för någonting? En kurator kan fungera som en vägledare. Skicka mig ett stardollmejl med ett litet eller stort problem så ska jag göra mitt bästa för att hjälpa dig med situationen. Jag stödjer dig i allt och berättar ingenting för någon. Låt mig hjälpa er för jag vet att verkligen fungerar. Jag vet så mycket efter allt jag har gått igenom och vill så gärna hjälpa till!
 
Så oavsett om det handlar om ett litet kompisbråk, att du skär dig, blir slagen av dina föräldrar eller försöker ta självmord så finns jag där för dig. Det kan vara minsta lilla problem till största allvarliga. Jag dömer aldrig och vill bara ditt eget bästa. Varför må dåligt när man kan må bra?
 
Ta hand om er och var inte blyga. Vänta inte, skicka mig ett stardollmejl nu på direkten! Har du några frågor är det bara att kommentera. Jag lovar att jag kan hjälpa till. 
 
/idiix

Kommentarer
Postat av: Babel456

Åå vad kul att du mår bra nu, tror du att du fortsätter med stardoll nu och fortsätter blogga? Skulle vart grymt kul. =)

Svar: Ja, visst är det! Livet är helt underbart just nu. ♥ Angående Stardoll så tror jag bara att jag kommer att logga in lite då och då, kanske skriva ett inlägg på bloggen ibland. Nu när jag har utforskat livet och dess mening så har jag ändrat uppfattning om internet, jag känner att jag mår bäst desto mindre jag sitter vid datorn. Så det är tveksamt. :-) Vi får helt enkelt se hur det blir!
stardollzerosv.blogg.se

2013-05-27 / 05:23:19
URL: http://runawaymirran.tumblr.com/
Postat av: _Marielle_

Ååh, det var jätteroligt att höra! Jag tyckte så synd om dig och jag började nästan gråta när jag läste hur du hade det...

2013-05-27 / 14:19:42
Postat av: Anonym

Jag blir verkligen glad när jag läser att du mår bra igen. Jag tyckte att det va jobbigt att läsa ditt "sista" inlägg på bloggen och har tänkt mycket på det du skrev. Behöver du bolla tankar när du är "kurator" kan du alltid prata med mig. Men isåfall vill jag inte veta vem vi snackar om. Kram<3

2013-05-27 / 16:09:12
Postat av: M-Moa-à

Kram Moa<3 (kommentaren innan)

2013-05-27 / 16:10:20
Postat av: rorostil6

hej jag vet vad jag ska säga tur att du e tbx o tur att jag nt blev mobbad

jag e ingen mobbare direkt men jag brukar slå dom som e taskiga mot mig jag kan nt bara stå där o låta dom slå mig jag måste slå tbx karma lixom jag skiiiter i dom som e taskiga jag skiiter i fröken det enda jag bryr mig om e mig själv jag vill nt bli slagen aav dumma personer men jag har aldrig blivit slagen elr nåt bara mellan mig o min klass vi slår varandra på skoja MEN TUR ATT U E TBX VI SAKNAR DIG

2013-05-27 / 16:25:44
Postat av: Louisa

Tack!

Lovar att jag ska skriva till dig så fort jag har ett problem, bara du inte tar bort mejl adressen eller aldrig loggar in mer (på min mail). Det känns skönt att jag kan prata med någon när det känns jobbigt vilket jag tror kommer bli nu efter sommaren för mig! :)

2013-05-28 / 21:17:10
URL: http://loouisas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda