RosaSmurfs inköp

Här är de plagg som jag införskaffade i förra veckan.
1. Fyndade den otroligt fina Ruffle Front Blouse förendast 7 sd. Bortsett från min så har jag bara sett
den säljas för 200 sd, så dess värde kan nog ligga på 100-200 sd.

2. Disco Ball Stage Suit kan man få såld för runt 50 sd.
3. Rosa Park Handag har jag aldrig sett i bazaaren förr, men beroende på vem köparen är så kan
man nog kunna tjäna lite mer på den.

4. Jag visade ju en Floral Embroidered Jkt förra veckan också som jag nu har fått såld för 78 sd.
Som högst kan man nog få den såld för 90 sd. 

5. Sleeveless Denim Vest ligger på 150-200 sd.

8. Zhang dress har jag sett lite då och då för runt 60 sd.
9. Purple Full Length Floral Dress hittade jag för inte så länge sedan för 138 sd. Blev väldigt snopen
när jag hittade den för 108 sd billigare... Nu försöker jag iaf tjäna lite på min gamla klänning.

10. L-S Striped Dress har jagf aldrig sett förr, men efter lite forskning så kom jag fram till att man fick
den som gåva när man köpte SS mellan den 14-19 November 2008.

11. Structure Bow Dress ser jag ofta för 60-80 sd.

12. Rhythm Nation Jacket har jag sett ett fåtal gånger för 70-100 sd.
13. Sheer Tank Dress har jag brukar jag bara se för 600, men vet inte om den är värd det priset.


Tänkte att jag kankse skulle börja visa vad jag faktiskt får plaggen sålda för som jag bestämmer mig för att sälja.
Så här är alltså vad jag tjänade på några av de plagg som jag visade i förra veckan.

Sammanfattning

Dessa 8 plagg betalade jag sammanlagt 66 sd för och fick efter försäljning ihop 623 sd.
Detta ger mig en vinst på 557 sd.
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: lilla_sommar (embla)

Hej! Kan du inte göra en egen kategori med alla dina fyndade saker? Älskar att läsa om allt du har fyndat och jag skulle uppskatta jätte mycket om allt var sammlat på ett ställe! ^^

Svar: Jag samlar redan alla dessa inlägg under kategorin "Zerosv Teamet" som fungerar som en mer personlig kategori för oss på stardollzerosv. Så där kommer alltid att hitta mina inlägg :) // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-03-11 / 17:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda