RosaSmurfs inköp

Alltså, jag skäms lite... Ser lite ut som att jag köpt allt som kommit i min väg xD
Men här är iallafall det jag införskaffade i förra veckan.

1. Vampire Tube Dress är ett av de bättre fynden. Har fått en sån såld tidigare för 300 sd, men vet inte
om den sjunkit eller stigit i pris nu.
2. Lace Frock har jag kollat runt lite efter och tror att jag kan få såld för 40-50 sd om jag bestämmer mig för att sälja.
3. Floral Embroidered Jkt och USA Tank Top tror jag att jag kan få sålda mellan 40-90 sd.
4. Floral Pleather Jkt och Flag Printed TShirt hade jag dubbelt av och har nu fått sålda för 80 och 50 sd.
5. Hitta ännu en Cross-body bag. Tror dock att jag tog i lite väl mycket sist med hur mycket den kan vara värd.
Nu tror jag istället att den går för runt 60 sd.



6. Fyndade äntligen ett plagg från min önskelista som var Taupe Slouchy Sweater för endast 16 sd! 
I vanliga fall så ligger den på ett värde runt 200 sd.

7. Silver Sweater Dress har jag redan hittat för 18 sd en gång förut, men eftersom att den är värd mer
så är det självklart att jag köper en till. Hur mycket den är värd har jag dock ingen koll på, men har
sett den för 170 - 300 sd.

8. Tee Shirt Dress har jag ägt förut, men sålde av någon anledning som jag inte kan förstå nu då jag tycker att den är riktigt cool. Skulle säga att den är värd 100 - 150 sd.


9. Silver Tank kan hittas på många medlemmars önskelistor. Den har ett lite högre värde,
men jag vet inte hur mycket.

10. Spaced Out Vest har jag nu varit ägare av två gånger och har fortfarande ett värde på några 100 sd.
Jag sålde min ena för 300 sd.

11. Tingelings plagg kan vara lite knepiga. Försökte kolla upp Shiny stripe Silk Trousers i bazaaren
och såg bara ett par av dem som hängde kvar för 600 sd. Jag vet därför inte om de faktiskt är värda så
mycket eller inte då jag inte hade något att jämföra med.


12. Och alla saker för starcoins (utom Purple Pantyhose) får man lätt sålda för 600 sc.
Hot Buys Collar bör man dock försöka få sd för istället.
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Lillelilleskutt

Lace Frock är ju härlig, den har funderat flera gånger på att inskaffa. Taupe sweatern tror jag också du får mycket för, den rätt gammal om jag inte minns fel. Fast om du inte har den tycker jag du ska spara den för den riktigt snygg till vissa outfits, mohahah..

2013-02-28 / 15:57:14
URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se
Postat av: Mallymolly

Hur lyckas du? xD Jag hittar typ aldrig nåt :o

2013-02-28 / 18:32:39
Postat av: Ultipulti_

Tänkte bara berömma RosaSmurf för dessa roliga och väl arbetade inläggen för att det är mycket intressant att läsa och spännande. Tack så mycket, ni är super allihopa. allan. är också mycket duktig, ni är flitiga och ambitiösa, det syns. Fortsätt med det!! :) :D

Svar: Tack så mycket :) // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-03-05 / 22:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda