RosaSmurfs inköp

1. Ripley Vest och Faux Fur Trim Jacket tror jag har ett värde runt 60 sd.
2. Mouth Tank är mer eftertraktad och kan ligga en bit under/över 200 sd, beroende på vem köparen är.
3. Leopard Printed Dress får man såld för runt 50 sd. 
4. Feather Shoulder Jumpsuit kan man få såld för 100 sd och uppåt.
Den är för övrigt ett av de plagg som funnits med på min önskeklista, så nu kan jag bocka av den!
5. Chiffon L-S Dress har jag den senaste veckan sett för allt mellan 50-100 sd.

6. Oversized Dress och Oversized Sweater får man sålda för 100 sd och uppåt.
Även dessa två plagg har funnits med på min önskelista, så jag är en lycklig ägare av dem också!
7. Flower Sketch Dress har jag fått klart för mig att den är värdefull. Det är en klänning som jag annars
aldrig ser, även om jag söker på 2-600 sd. Så den kan mycket väl vara värd 600 sd.

8. Trompe LOeil Dress är en helt okänd klänning för mig, så den vet jag ingenting om.

9. Tulle Cage Dress och Safety Pin Dress Inspired by Versus tror jag är värda ungefär 70-100 sd.
10. Striped Crop Blouse och She s Electric Tee har jag ingen direkt uppfattning om. Jag är dock inte lika
osäker på den randiga toppen som säkert kan vara värd 100 sd och uppåt.

11. Tulle Tube Dress kan man få såld för runt 100 sd.
12. Hot Buys Bisou Jacket är en rätt så eftertraktad HB och går att hitta för 500-600 sd i bazaaren.

13. Även Velvet Gown är en klänning som jag aldrig tidigare sett och därför inte vet någonting om.
14. Aviator Bag är ingen väska som man så ofta ser i bazaaren, så därför har jag ingen uppfattning
om dess värde.

15. Hot Buys Tulip Skirt har nog ett värde runt 100 sd. Kanske även en bit över/under.
16. Hot Buys Jacket varierar väldigt ofta i värde.
Men runt 50-100 sd kan den ligga på.

17. Olive Knitted Sweater kan också variera en del i pris och kan därför säljas för allt mellan 400-600 sd.

18. Carnival Feathers skulle troligen kunna säljas för lite mer. Kanske från 100 sd och uppåt...
19. Simple Duster har jag sett ett antal gånger för runt 50 sd.


Detta är de plagg från förra gången som jag har lyckats sälja.
Jag betalade sammanlagt 20 sd för dem och fick efter försäljning ihop 270 sd.
Detta ger mig en vinst på 250 sd.
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Anynom

Asså seriöst hur fan hittar du så billiga kläder i staarbazar, nejnej! det tror jag inte .. Du hackar säkert folk! din stardoll nörd.

Svar: Var försiktig med vad du anklagar folk för, det kan slå tillbaka mot dig. Sluta därför upp med falska anklagelser mot mig.
Varför skulle det vara så omöjligt att jag hittar allt på egen hand utan att att bryta några regler? Jag finner bazaaren som det mest intressanta på Stardoll och ägnar därför en hel del tid åt att söka runt i den. Jag betalade hela 522 sd för alla saker i detta inlägget. Är det billigt när du ser hela summan så? Om jag inte skrev ut vad alla sakerna egentligen kan säljas för så skulle du nog inte ens ha reagerat. Det är inte mitt fel att vissa medlemmar på stardoll inte kollar upp vad plagg egentligen kan säljas för innan de lägger ut dem till försäljning. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-03-12 / 18:28:13
Postat av: Aonyym

Jag tycker du äe duktig som orkar och anstänger dig för att hitta alla plaggen till ett bra pris!! :)

Svar: Tackar x) Man måste anstränga sig lite om man vill tjäna sd. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-03-13 / 19:35:56
Postat av: Mallymolly

Vad sökte du på när du hittade Flower Sketch Dress? :)

Svar: Jag sökte i bizou på 2-150 sd x'D // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-03-14 / 08:05:06
Postat av: becca

Wow vilka kap! längtar till nästa inlägg :)

2013-03-14 / 12:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda