RosaSmurfs inköp

1. Bodypainting och Flag Printed TShirt kan säljas för runt 50 sd.
2. Horse riding stretch tights
har jag inte sett förr, men det finns ett par liknande i svart med skärp
och de är värda en del, så jag kan tänka mig att även dessa är det.

3. Värdet av Flame Print Ziggy Bodysuit kan nog bero lite på köparen, men kanske upp till 100 sd.
4. Metallig Bomber Jacket kan nog även den vara värd upp till 100 sd.

5. Det är ju typiskt att man ska Hitta en ännu billigare Oversized Dress än den jag hittade sist.
Behövde ju bara betala hälften så mycket denna gången. Plagget är iallafall fortfarande värt runt 150 sd.

6. Bon Jour Dress och Paris Print Tee kan säljas för upp till 100 sd.
7. Efter lite sökande så tror jag att Belted Skater Skirt och Hot Buys Jumpsuit kan vara värda runt 200 sd.
8. Storm Gray Moto Vest har jag inget klart värde på då jag endast sett den en gång tidigare för 350 sd.
Men den kan nog vara värd runt det priset, och kankse t.o.m. mer.

9. Union Jack Print Handbag kan säljas för runt 50 sd.

10. Goth dress är en rätt sällsynt klänning och är värd minst 600 sd.
Gick ett litet lyckorus genom kroppen på mig när jag hittade den xD
11. Dark Night Medieval Dress är jag lite osäker på, men tror att den kan ha ett värde på 100 sd.
x. RARE inspired by Mc gueen är värd mellan 120-200 sd.
12. Hot Buys Silver Heel Boots kan säljas för 100 sd och lite under.

13. SJP Dress kan man högst få 100 sd för.
14. Silk Deep V Gown kan man nog få 50-100 sd för.
15. Stardoll maxi scarf köpte jag utan att tänka. Det är ett plagg som jag har aldrig tidigare har sett,
så jag vet absolut ingenting om den.

16. Jersey Jumpsuit har jag sett någon enstaka gång för 300 sd innan jag hittade min.
Har dock ingen direkt uppfattning om vad värdet på den kan vara.


17. "Platta" plagg finns det medlemmar som samlar på. Vissa är värda mer än andra,
men efter lite sökande så tror jag att Cassie dress kan säljas för 50 sd.

18. Även Shania dress kan man nog få upp till 50 sd för.

19. Plagg från Tingeling tycker jag är lite knepiga att värdesätta, men L-S Goth Dress kan nog vara värd upp till 100 sd.
20. Plagg från Amy Claire har ju blivit väldigt eftertraktade. Jag är dock inte så insatt i hur mycket
de är värda, men Coquelicot Maxi Dress är garanterat värd några 100 sd.

21. Christian Dior Couture Tribute Frock var gratis för rätt länge sedan, men har nu lyckats gå upp
lite i värde
och kan därför säljas för runt 50 sd.

Detta är de plagg från förra gången som jag bestämde mig för och lyckades att sälja.
Jag betalade sammanlagt 18 sd för dem och fick efter försäljning ihop 76 sd.
Detta ger mig en vinst på 58 sd.
// RosaSmurf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda