RosaSmurfs inköp

Detta inlägget blev ganska snurrigt då det var lite svårare plagg att värdesätta... xD
1. Eva dress har jag aldrig tidigare sett i bazaaren eller i någons svit. Hitta den dock på en gammal styling
docka av Eva Longoria.
Jag tog en chansning när jag köpte den så vi får se om jag kan tjäna något på den.
2. Slim Fit Dress fick man mellan 14-19 November 2008 när man köpte stardollars (källa).
Jag har dock ingen som helst uppfattning om dess värde.
3. Louise Brooks Jumpsuit kan man nog få upp till 100 sd för.
4. Sparkling Dress kan man nog få såld för 200 sd och uppå.
5. Lopez Dress ser jag enstaka gånger i bazaaren för mellan 300-600 sd.
6. Oversized Pocket Trousers kan man nog få sålda för upp till 100 sd.

7. Jag hittade ännu en Oversized Dress för 28 sd och den kan man få såld för 100-150 sd.
8. Oversized Army Sweatshirt är jag lite osäker på, men den kanske går att få såld för 150 sd och uppåt.

9. 100 Million Denim Shirt får man såld för 200-250 sd.
10. Army Trousers har jag som lägst sett för 333 sd, men det kanske är en liten överdrift i pris.
Hur som helst så skulle man nog kunna tjäna lite på dem, men hur mycket vet jag inte.


11. Dessa plagg från Voile Holiday Boutique skulle mn nog kunna få upp till 60 sd för.

12. Jag har ingen vidare koll på plagg från Tribute affärer, men dessa kan man nog få minst 30 sd för.

13. Christian Dior Couture Coat kan nog säljas för 100-150 sd.
14. Sleeveless Denim Vest får man såld för runt 200 sd.
15. Sheer Tank Dress har jag köpt en gång tidigare för 138 sd, men vet fortfarande inte vad den kan vara värd.

Detta är de plagg från förra gången som jag lyckades att sälja.
(Cropped Basic Sweater hittade jag två av men tog bara med den billigaste i förra inlägget. Köpte denna för 20 sd)
Jag betalade sammanlagt 70 sd för dem och fick efter försäljning ihop 458 sd.
Detta ger mig en vinst på 388 sd.
// RosaSmurf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda