RosaSmurfs inköp

1. Hot Buys Bikini är jag osäker på. Bortsett från min så är 250 sd det lägsta jag kan minnas att jag sett den säljas för.
2. Sequin Anchor Tee är jag osäker på, men chansar på att man skuulle kunna få upp till 100 sd för den.
3. Heart Beat City är ett typiskt plagg som man hittar på önskelistor. Man skulle nog kunna få runt 300 sd för den.
4. Hot Buys Swimsuit kan man nog få såld för högst 100 sd.
5. Blouse Inspired By Margiela skulle man nog kunna få 60 sd för.
6. Paisley Tunic kan man nog få såld för högst 40 sd.
7. Coffee Bean Ruffle Dress är en klänning som jag inte ser allt för ofta i bazaaren. Trots det så går det nog inte att få såld för mer än runt 50 sd.
8. Även Army Style Short Jacket är ett plagg som man kan hitta på önskelistor. Den kan nog säljas för 300 - 400 sd.

9. Two Tone Cotton Dress brukar jag se säljas för runt 20 sd.
10. Love Tank och Two Tone Dot Skirt tror jag att man kan få sålda för upp till 100 sd.
11. Tartan Scarf Sweater är nog inte mer värd än 30 sd.

12. Velvet Skirt Dress är ett typiskt plagg som man kan hitta på önskelistor. Vad folk är villiga att betala är jag dock osäker på, men man kan iallafall få minst 100 sd för den.
13. Carrie denims kan också hitta på önskelistor. Jag är dock lite osäker på dess värde, men skulle tippa på att man kan få allt mellan 300 - 600 sd för dem.
14. Dotted Skater Dress, Bronze Tiled Coat Dress och Glitter Crew Neck Sweater kan man nog få runt 30 sd för

15. Button up Blouse kan man hitta på önskelistor, men hur mycket den kan säljas för vet jag inte just nu då jag inte har hittar några i bazaaren att jämföra med. Men minst 100 sd lär man iallafall få för den.
16. Claire turtleneck och Polo Neck Sweater är äldre plagg och inga som säljs särskilt ofta. Så vilket pris man än hittar dem för så ska man slå till.
De går att få sålda 600 sc, men säljare föredrar nog att få betalt i sd istället för sc.
17. Även Leona dance dress är ett gammalt plagg. Förutom min så har jag tidigare sett den två gånger för priserna 333 sd och 600 sd, så dess värde ligger på de högre hundratalen.

18. Voile Dress ser jag inte allt för ofta, men man skulel nog kunna sälja den för upp till 150 sd.
19. Oversized Pocket Trousers kan man få sålda för upp till 100 sd.
20. Jacket Inspired by Armani Couture skulle man nog kunna få såld för runt 50 sd.
21. Floral Lace Dress och Belted Lace Romper kan man nog få sålda för runt 40 sd.

22. Plagg från Red Carpet är samlarobjekt för vissa, men vad just Pants Inspired by Luella skulle vara värda vet jag inte. Men snygga rä de :'D
23. Camera skulle jag tro att man kan få såld för runt 150 sd.
24. Hot Buys Bear Hat fick jag såld för 450 för inte så länge sedan, så jag skulle säga att priset ligger runt 450 sd. Dock så testade jag aldrig att lägga ut den för ett högre pris, så man kankse t.o.m skulle kunna få mer för den.

Detta är de saker från förra gången som jag sålt.
Jag betalade sammanlagt 83 sd för dem och fick efter försäljning ihop 448 sd.
Detta ger mig en vinst på 365 sd.
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: A_Emo

Alltså hur gör du när du söker på bazaren? För du får så många fynd! Har du några trick på hur man ska söka för att hitta dessa saker? :)

Svar: Jag brukar söka på märken och så har jag några prissummor som jag föredrar att söka på som är 2-20, 2-100 och 2-150 sd. Sen besöker jag även bazaarer som tillhör personer som skickar broadcast. På det sättet kan man snubbla över alla möjliga fynd x) Men jag har svarat på en del saker angående bazaaren i min frågestund som du kan hitta här (http://stardollzerosv.blogg.se/2013/april/svar-pa-fragestunden-rosasmurf.html) // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-06-07 / 12:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda