RosaSmurfs inköp

Var rätt upptagen förra veckan så jag ägnade inte särskilt mycket tid i bazaaren.
Därav få köp som leder till detta korta inläggsom jag inte haft ork till att göra förrän nu.
1. Harem Jumpsuit kan man sälja för upp till 100 sd.
2. Poited Shoulder Jumpsuit vet jag inget om förutom att innan jag hittade min så har jag
aldrig tidigare sett den när jag sökt på 2-150 sd.

3. Detta är typ fjärde gången jag har med Oversized Dress. Den går fortfarande att få såld för 100 - 150 sd.

4. Hot Buys Dress är så otroligt fin! Den brukar säljas för 100 sd och uppåt.
5. Oversized Pocket Trousers visade jag även i förra inlägget. Upp till 100 sd får man dem sålda för.

6. Hot Buys Armrings får man såld för runt 20 sd.
7. Ugly Girl vest är jag lite osäker på, men upp till 100 sd kan den nog vara värd.
8. Flag Printes TShirt som jag så många gånger fått med i dessa inläggen får man fortfarande såld för runt 50 sd.
9. Lady Tunic har jag aldrig tidigare sett. Och att ta reda på vad den kan vara värd är svårt då den inte har något märke. Hitta den när jag sökte på färgen grön.
10. Eiffel Tower Tank har inte heller något märke, utan den hitta jag när jag sökte på färgen grå.
Den såldes dock tidigare i Fudge. Om jag skulle gissa så är den nog åtminstone värd minst 100 sd.

Detta är de plagg från förra gången som jag lyckades att sälja.
Jag betalade sammanlagt 62 sd för dem och fick efter försäljning ihop 647 sd.
Detta ger mig en vinst på 585 sd.
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Nea, Foki2134

Åå, startade äntligen min stardoll igen! Ni får gärna bli vän med mig! ♥ / Foki2134

2013-04-08 / 18:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda