RosaSmurfs inköp

Ska försöka skärpa mig med dessa inlägg till nästa vecka...
De har liksom börjar komma ut väldigt sent.
1. Girl dog Print Tee och Inspired by Temperly London är nog värda upp till 50 sd.
2. Knitted Dress tror jag kan variera en del i pris mellan 60-100 sd.
3. Golden Baggy Shorts kan man nog som högst få 40 sd för.

4. Fake Fur och Black Leggings tror jag att man får sålda för upp till 100 sd.
5. Worn Boots w White Socks brukar jag se i bazaaren för 200-300 sd.

6. Blimey boys' pants kan man sälja för 60-100 sd.

7. Har velat hitta Leather Jacket för ett rimligt pris ett bra tag nu och slog därför till direkt när jag såg den för 30.
Har fått för mig att den kan vara värd runt 150 sd.


8. Jag är ingen hejar på Hot Buys, men jag tror att Hot Buys Dress går att sälja för runt 200 sd.
9. Oversized Dress tycker jag är så himla snygg xD
Brukar inte se den i bazaaren, men trots det så är den nog inte värd någon förmögenhet.
Men man kan ju testa att få den såld för 100-200 sd.

10. Jag kan inget som helst om Mortal Kiss plagg. Vet dock att vissa är värda en del,
och jag har då fått för mig att Scarf insp By Weekday tillhör de mer värdefulla plaggen xD

11. Whip My Hair Braids skulle man nog kunna få sålda för upp till 100 sd och kankse lite över.
12. Long Cable Knit Sweater får man såld för 100 sd och uppåt.
Blev dock otroligt glad när jag hitta den för 7, så den ska jaga ldrig sälja x)
13. Posh dress tycker jag också är en himla tjusig klänning. Tror den kan vara värd upp till 100 sd.
14. Antidote kan jag egentligen inte heller något om.
Tyckte bara att jag aldrig sett Blue Long Pigtails för under 100 sd, så jag slog till.


Detta är de plagg från förra gången som jag lyckades att sälja.
Jag betalade sammanlagt 15 sd för dem och fick efter försäljning ihop 81 sd.
Detta ger mig en vinst på 66 sd.
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: anonymus

Inte för att vara så jäkla jobbig men jag har köpt läder jackan från it girls, flera gånger för mindre än 10sd och sålt den för ungfär samma. (jag har köpt den flera ggr för jag var osäker om jag vill ha den)

Svar: Har aldrig sett den för ett så lågt pris :o // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-04-14 / 17:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda