RosaSmurfs inköp (uppdaterat)

1. Tro det eller ej, men SJP Handbag är faktiskt värd en del.
Innan jag hittade den för 7 sd så hade jag redan en som jag sålde, vilket ni kan se här under.

Den har ett värde på runt 300 sd. Ser den i vanliga fall som lägst för 250 sd.
2. Black Leather Gloves (som är märkta med DKNY) har jag skrivit om en gång tidigare.
De har dock sjunkit lite i värde så man får ungefär 30 sd för dem.
3. Worn Boots w White Socks skrev jag om sist också, men jag tog nog i lite väl mycket i värderinegn.
Man får kanske runt 200 sd för dem... och lite uppåt.
4. Faith Hill dress har jag ingen större koll på, men man får kanske 100-200 sd för den.

5. Hot Buys Jumpsuit har jag hittat en gång tidigare och fick vid ett senare tillfälle såld för 130 sd.
Man kan nog högst få den såld för 150 sd.
6. Jacket kan man få såld för runt 100-150 sd.
7. Square Draped Crop Blouse är ett plagg som jag brukar se på många medlemmars önskelistor.
Den ska ha ett högre värde, men jag kan tyvärr inte säga på ett ungefär hur mycket det skulle vara.

8. Oscars Dress kan man nog få runt 300 sd för och Inspired By Roberto Cavalli 200 sd.
9. Evening dress har jag inte sett särskilt mycket av, men den är nog bara värd runt 100 sd.

10. Long Blazer kan man nog få såld för 100 sd och uppåt.

Detta är de plagg från förra gången som jag lyckades att sälja.
Jag betalade sammanlagt 25 sd för dem och fick efter försäljning ihop 409 sd.
Detta ger mig en vinst på 384 sd.
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Hannah.iwc

Åh,Square Draped Crop Blouse, från Bisou var fin!
Du kan inte tänka dig att sälja den?

Svar: Mjo, ska troligen sälja den då jag har två av den nu. Men för hur mycket vet jag inte än // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-04-17 / 14:12:00
Postat av: deduxD

Woow :o vad duktig du är på och fynda! (avis ^^

Svar: Haha tack xD // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-04-18 / 17:29:30
Postat av: sara_ida

Jag förstår verkligen inte hur du lyckas! Jag tycker sällan att jag hittar någonting fint, eller av värde, hur mycket jag än sitter och klickar. Har du några tips? I sådana fall skulle det vara kul med ett inlägg om det!
Kram!

Svar: Man måste typ lära känna bazaaren. Helt enkelt ha koll på vad saker säljs för för att kunna urskilja fynd x) I min frågestund så svarade jag på en del angående bazaaren. Det kan du läsa här: stardollzerosv.blogg.se/2013/april/svar-pa-fragestunden-rosasmurf.html // Rosasmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-04-23 / 20:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda