RosaSmurfs inköp

1. Sleeveless Denim Vest har jag skrivit om tidigare, och den får man fortfarande såld för upp till 200 sd.
2. Gaga Bodysuit är inte värd särskilt mycket, men går att få såld för runt 30 sd.
3. Chiffon L-S Dress pendlar ofta i pris, men brukar säljas för runt 50 sd.

4. Glitter Pattern Black Jumpsuit är ett av mina favoritplagg! Jag har dock, konstigt nog, upplevt den som väldigt svår att tjäna på... Försökte sälja en för 30 sd i December vilket inte gick särskilt bra då jag blev tvungen att sänka några sd. Men dess värde kan ju vara annorlunda nu...
5. Zombie Costume får man nog såld för runt 60 sd. Kan hända att det är mer, men absolut inte över 100 sd.

6. USA Tank Top är dock fullt möjlig att få såld för upp till 100 sd.
7. LS Sheer Top är jag väldigt osäker på. Men då det är ett plagg som man kan se på mångas önskelistor så gissar jag på att den kanske går att få såld för upp till 100 sd.
8. Silk Origami Blazer kan man nog få såld för runt 70 sd och Bathrobe för upp till 50 sd.
9. Sheer Knee High Stockings och Cher Pants är jag så osäker på att jag inte ens har någon gissning.
10. Sheer Bodice Bowtie Dress ser jag oftast säljas för runt 100 sd.
11. Girl dog Print Tee kan man få såld för runt 50 sd.
12. Ironic Iconic Bionic Tee är jag väldigt osäker på. Men om jag ska gissa så får det bli upp till 100 sd.

13. Hot Buys Gray Skirt får man nog såld för runt 70 sd.
14. Äntligen är jag ägare av en Let Them Eat Cake Tank! Detta är ett plagg som man kan hitta på folks önskelistor. Jag har dock ingen större koll på vad den kan säljas för, mer än att för mig så hör det inte till vanligheten att se den för under 150 sd. Jag har även försökt hitta den för högre priser, men utan resultat. Så jag har inget att jämföra med.
15. Printed Tank Inspired ny McQueen kan man få såld för upp till 100 sd.

16. Bon Jour Dress kan man nog få såld för upp till 60 sd.
17. Deep V Maxi Dress har jag ingen koll på då det inte är så ofta som jag ser den vilket betyder att jag inte har haft något att jämför med.
18. Sher Silk Tee är nog inte värd några större summor. Med lite tur kanske man kan få runt 40 sd.
19. Jkt Inspired by Mami är även det ett plagg som man kan hitta på folks önskelistor. Dess värde kan jag inte exakt, men har annars som lägst sett den för 300 sd.
20. Velvet Jacket är ett plagg som jag vanligtvis aldrig ser och som jag har fått för mig kan vara värd några hundra sd...
21. Hot Buys Office Dress får man runt 70 sd för.
22. Green Crago Jkt är även det ett plagg som jag vanligtvis aldrig ser och därför inte har mycket att jämföra med. Jag har dock sett den två gånger tidigare för 300 och 600 sd och slog därför till direkt när jag såg min för 68 sd.

23. Leona skirt tror jag att man kan få runt 100 sd för.
24. Crew Neck Tee har inget större värde, men de går nog att få sålda för runt 40 sd.
25. Olive Knitted Sweater kan man väl få såld för runt 400 sd.
26. Velvet Turtleneck kankse man kan få upp till 40 sd för.
27. Asley Dress kan man få såld för upp till 100 sd.

28. Jag har ingen större koll på Frankie Morello. Det är väl mer en smaksak vad man kan tänkas att betala. Men för Riot Jean Skirt kankse man kan få runt 50 sd för.
29. Evangeline Lilly dress får man såld för upp till 100 sd.
30. RARE Cher Top är jag väldigt osäker på. Men om jag ska gissa så kanske man får runt 50 sd för den.
31. Jag har typ ingen koll alls på plagg från Antidote. Men efter lite sökande så tror jag att man som högst kan få 100 sd för Desert Flower Dress.

Detta är de saker från förra gången som jag lyckades att sälja.
Jag betalade sammanlagt 79 sd för dem och fick efter försäljning ihop 902 sd.
Detta ger mig en vinst på 823 sd.
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej, om du skulle tänka dig att sälja white ruffle top vad skulle du vilja ha för den?

Svar: Jag har tyvärr inte tänkt sälja den x) // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-04-25 / 20:22:21
Postat av: sarinasauma

Vad vill du ha för lady gaga dräkten?

Svar: Jag har redan sålt den x) // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-04-26 / 12:03:04
Postat av: Lisa

Hej jag vet att du förmodligen inte kommer svara på den här frågan, eller ens göra den synlig för den delen men jag måste fråga. Vad är poängen med alla dina "starbazaar fynd" inlägg? Är det ett sätt att visa hur bra du är eller visa vilka saker du har som inte andra har? Vi vet att du är duktig på att fynda i bazaar, du behöver inte lägga upp det på bloggen. Jag blir otroligt störd på det och det är en av anledningarna till att jag så sällan går in på eran blogg. Snälla kom inte och Säg att jag är avensjuk, för det är jag inte. Jag har också hittat my fair share of starbazaar fynd men jag går inte och lägger ut dom. Så förklara kära du så jag kan förstå lite bättre, Varför lägger du ut det? vem förutom du får någon nytta utav dom inläggen?

2013-04-26 / 20:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda