Svar på tal: Medozas gnäll.

Hallojsan!
Det var ett tag sedan vi hade ett svar på tal där vi svarade på era kommentarer.
Vi brukade ha det, men vi slutade med det efter att jag lackade ur på en läsare.. ops! :P

Idag publicerade Didilina10 ett inlägg om uppdateringen och jisses, vad massa tråkmånsar vi har som läsare.
I jämförelse med Didilina10, ska jag börja gymnasiet och är inte direkt lika vänlig mot läsarna som henne.
Eller vänlig är jag, men irriterar man mig är jag nog inte lika skön att att ha en konversation med.



{Läs på egen risk}


''Men ni får faktiskt ta kritik också. Alla bloggare får ju det. Ni är inte ens kända. Om vi inte hade läst er blogg hade den kanske inte varit lika populär. Om man läser en blogg så är det rätt så kul om man får se ett nytt inlägg varje dag. Jag menar om ni har mobiler kan ni bara uppdatera där ifrån det behöver inte vara relaterat till Stardoll. Du behöver inte få PMS anfall på oss. Taskigt faktiskt. Chilla ner.''

Medoza's awesome svar:
Tyckte det var enklare att besvara denna kommentar såhär:
  1. Vi tar emot kritik, men mer sällan får vi konstruktiv kritik.
  2. Vi påstod inte att vi var kända.
  3. Det var trevligare när vi hade endast 20 stycken läsare som faktiskt uppskattade oss.
  4. Jag beklagar att jag har en oerhört seg androidmobil som är helt hopplös att uppdatera med.
  5. När vi postar saker som inte är relaterade till Stardoll börjar vi få kommentarer som ''Men vafan är detta?! Har inget med Stardoll å göra!! Skaffa en vardagsblogg om ni vill posta något om er själva!''
  6. Du vet inte vad en PMS anfall är. Didilina10 är den människa som minst troligen skulle ha en sådan. Hon tar inte ut sin ilska på läsarna som exempelvis jag gör ibland...

 

''men är det inte typ sommarlov nu eller?''


Medoza's awesome svar:

Nej.

 

''Jag tyckte det var en dålig ursäkt på " Jag orkar inte blogga idag " Ha ingen blogg om ni inte orkar göra inlägg!! `-.-''


Medoza's awesome svar:

Jag har en blogg som jag väljer att uppdatera sällan och jag tänker inte tvinga dem nya skribenterna att blogga.

Get over it.


''Men har man en blogg tycker jag att man ska ha tid för den, annars blir det väl inte kul att läsa? Om skolan hindrar er så kanske ni inte är redo för en blogg, eftersom ni inte har nån tid för den. Jag förväntar mig att nya inlägg kommer varje dag. Snart förlorar ni mig som läsare!!''


Medoza's awesome svar:

Inte redo för en blogg? Bloggen är inte precis nyskapad och var oerhört aktiv då den skapades.

Ursäkta mig att jag under dessa tre år jag haft bloggen blev äldre och skaffade mig ett liv utanför Stardoll. Och ursäkta mig för att jag inte är bäst på att hålla bloggen vid liv och skaffa nya skribenter var fjärde månad.

 

 

Ha en fortsatt bra dag,

Medoza

 


Kommentarer
Postat av: Ashley_nr_1

Väldigt bra svar. !

Vem orkar sitta me datorn 24/7 å uppdatera en blogg bara för att andra ska bli nöjd?

Jag tycker ni gör det bra iaf ^^

Alla har väl förtusan liv utanför stardoll

2012-06-10 / 01:00:48
Postat av: Melooon1

Medoza, det är inte bara dina svar som är awesome, hela du är AWESOMEIGAST!

2012-06-10 / 10:43:21
Postat av: Lillelilleskutt

Like this



Undra om folk ens vet er bloggstatistik? En eller två mindre läsare (som ändå inte uppskattar er blogg), mindre spelar nog inte er skrivare så stor roll :P

2012-06-10 / 11:47:30
URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se/
Postat av: Sanna

Det var jätte bra svar Medoza. Klart man har ett liv utanför Stardoll också, och inte sitter och spelar det hela dagarna långa. Alla läsare ska vara tacksamma för att dem kan läsa denna bloggen och att det finns skribeter på denna bloggen också! Tack för mig...

2012-06-10 / 11:53:05
Postat av: VeryPale

Vilket bra svar! :) Jag som själv är lite äldre kan definitivt relatera till de ni säger, att man har ett liv utanför Stardoll, och att skolan tar upp en stor del av det livet. Stå på er! :D

2012-06-10 / 14:41:50
Postat av: melle_do

Men snälla nån! Vad är det för fel på folk! Jag brukar inte skriva sånt här på internet men nu blev jag riktigt arg faktiskt! Vadå PMS, vadå lite läsare! Ni är ju konstiga! Utan zerosv hade vi inte fått senaste nytt på stardoll, utan zerosv hade vi inte fått gratis saker, nya partyrum, tävlingar och mera! Så varför klagar ni så mycket! Om ni inte tycker om bloggen och tycker de upd för lite så skaffa en egen och se om det är så lätt dåå! Ni som skriver detta till zerosv att de borde upd mer och inte hålla på med skolan måste ju vara typ 9 år eller så fattar ni inte vad skolan innebär! Jag är 12 år och fattar att skolan är viktigare än nästan allt när man går i högstadiet och tillomed GYMNASIET! De har ju ett liv eller hur?! Alla haters som inte gillar hur de upd kan gå ngn annanstans för vi vill inte ha er här, SLUTA KLAGA! puuh hoppas ni läser detta haters!

2012-06-10 / 14:59:18
Postat av: Lucy/Losa97

Har inte varit inne på stardoll på ett tag med herrejösses vad patetiska kommentarer. Aja, det var bra svarat ändå!

2012-06-10 / 16:03:22
URL: http://bokrygg.blogg.se/
Postat av: RockaBillyTjej

5 tummar upp till dej Medoza! Älskar bara hela ditt sätt att.. bara finnas!

Skrev nyss en kommentar till första kommentaren här i inlägget. Hoppas verkligen hon läser det så får vi se vad hon säger då....



Men kan vi säga såhär, att alla dom som nudå inte UPPSKATTAR att denna blogg finns kan ju sluta besöka den!

För jag tror att det finns många som UPPSKATTAR den precis som den är!



Puss&kram

// RockaBillyTjej

2012-06-10 / 19:00:24
Postat av: Jessie

Men snälla nån! Vad är det för fel på folk! Jag brukar inte skriva sånt här på internet men nu blev jag riktigt arg faktiskt! Vadå PMS, vadå lite läsare! Ni är ju konstiga! Utan zerosv hade vi inte fått senaste nytt på stardoll, utan zerosv hade vi inte fått gratis saker, nya partyrum, tävlingar och mera! Så varför klagar ni så mycket! Om ni inte tycker om bloggen och tycker de upd för lite så skaffa en egen och se om det är så lätt dåå! Ni som skriver detta till zerosv att de borde upd mer och inte hålla på med skolan måste ju vara typ 9 år "eller så fattar ni inte vad skolan innebär! Jag är 12 år och fattar att skolan är viktigare än nästan allt när man går i högstadiet och tillomed GYMNASIET! De har ju ett liv eller hur?! Alla haters som inte gillar hur de upd kan gå ngn annanstans för vi vill inte ha er här, SLUTA KLAGA! puuh hoppas ni läser detta haters!"



Jag tycker bara det är bra med negativa komentarer ibland! Jag är en av dem som skrev dem så jag vill bara säga detta! man blir förbättrad av negativa komentarer! Jag har följt denna bloggen ganska länge och jag tänkar alltid så här: Dem uppdaterar alldrig men oooo :( denna bloggen som är så bra! sen tänkte jag hjälpa till med att förklara för dem hur jag tycker! eller det kanske stör er att jag som läsare ger råd?? Då kan jag säga såhär! good bey!! -.-

2012-06-10 / 20:00:13
Postat av: Harisa11

Håller med helt klaart:)

2012-06-10 / 20:04:18
Postat av: lisa--misa

ja jag håller helt klart med jessie!! jag tycker också att ni ska ta lite negativa komentarer så ni förbättras!! Ooops! ta inte ila upp " Lovers "

2012-06-10 / 20:24:56
Postat av: elle__1998

Håller med! Ni som är så himla desperata efter att få läsa inlägg kan skaffa er ett liv utanför Stardoll och bloggen istället, som skribenterna här har gjort. :P

2012-06-10 / 21:30:43
Postat av: Silver

Hej jag vet att ni har det lite tufft just nu men kan ni kanske försöka få en till bloggare ? //Från en människa som har vät och HÅLLER MED ER det var bara ett förslag :) Ps ÄLSKAR ER BLOGG och jag tycker att ni uppdaterar VÄLDIGT mkt för att vara tånåringar !!!!!! :)

2012-06-10 / 21:41:02
Postat av: Lala_swan

Det där var riktigt bra sagt

2012-06-10 / 22:50:29
Postat av: Medoza

Jessie, vi uppskattar all kritik. Men det finns olika sätt att uttrycka denna kritik på. Ett av dessa sätten är att göra det på ett drygt sätt, vilket inte uppskattas av oss.

2012-06-11 / 01:14:20
URL: http://stardollzerosv.blogg.se/
Postat av: Jessie

Aja jag tycker själv att detta börjar bli löjligt så ...

2012-06-11 / 07:21:54
Postat av: OFÖRSKÄMD BLOGG!!! D:

Asså Ni är Riktigt Oförskämda här på bloggen, Ni Behöver lixom inte säga såhär- Jaaa, Vi har mer plugg än dem som är typ 9-12! :o Jag slutar läsa er blogg :)

Ps. Håller med Jessie! -.-

2012-06-11 / 16:40:16
Postat av: tjejen_sarah

Ja ni behöver inte säga att ni har mer plugg och så ja jag tänker nog sluta läsa dena blogen! Jessie ja jag holer med lite! =)

2012-06-12 / 07:17:18
Postat av: NATALIEFAA

Fast tjejen_sarah & "oförskämd blogg" sanningen är ju den att dem som driver denna blogg har mer i skolan än vad ni som fortfarande går på mellanstadiet har. Det är en anledning till den dåliga uppdateringen och det är en bra anledning. Om ni inte tycker att bloggen är bra längre så sluta läsa den, det är ju ni som inte får de senaste nyheterna om stardoll. Sedan förbättras man inte av att folk klagar på en när man redan är medveten om vad som behövs förbättras. Speciellt inte när man tappat intresset för något. För det har även jag gjort när det gäller stardoll, mitt liv utanför datorn kommer emellan & det skadar inte mig något eftersom att det liv man har utanför kommer senare att betyda mycket mer för en. Framtid, vänner & familj, skola.



Om teamet redan påpekat om uppdateringen själva har man ingen anledning till att klaga och klanka ner på dem eftersom att de kommer inte att hjälpa. De får inte mer tid över ändå. Sedan går den tid de lägger ner på bloggen åt till sådana här inlägg som inte många uppskattar. No hate, ha en fortsatt bra dag! :)



Medoza & zerosv-teamet ni gör ett jättebra jobb! Stå på er, ni är grymma.

2012-06-12 / 10:38:20
Postat av: Medoza

Jag skyller inte på mitt plugg, som jag tidigare skrev: ''Jag har en blogg som jag väljer att uppdatera sällan''



Varför jag väljer att göra det är nog min ensak.

2012-06-12 / 13:11:07
URL: http://stardollzerosv.blogg.se/
Postat av: Hotornot98

Jag är otroligt imponerad över er ork och tid ni lägger ner på zerosv. Jag har själv försökt med bloggar hit och dit. Och det tar verkligen tid!

Heja på! Ni är himla bra! kram

2012-06-12 / 16:50:50
Postat av: Emmiz_star

Håller med! Man har inte tid med allt!

2012-06-14 / 10:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda