Ang. våran uppdatering

Hej alla kära läsare!

Som ni kanske har märkt så har uppdateringen inte legat på topp den senaste tiden, och det har varit mest jag som har uppdaterat, och när jag väl uppdaterat har det varit sent på kvällen. Jag kan förstå att ni vill ha en bättre uppdatering, men jag vill bara påpeka att alla vi som bloggar här på Zerosv är tonåringar, vi har väldigt mycket i skolan, betydligt mycket mer än vad ni som är 9-12 år har. Jag, som går i sjuan har väldigt mycket i skolan, har haft prov, inlämningar och presentationer som förväntas vara i toppklass ända in på slutet nu, och jag måste verkligen ha all tid att plugga.

De andra har säkert också väldigt mycket i skolan nu, vilket är anledningen till att de inte har bloggat. Och, visst man kanske har lite tid över då man inte pluggar. Men den tiden vill man kanske inte spendera vid datorn, utan kanske med familj och vänner. Jag menar, ni måste förstå att vi har ett liv precis som alla andra, vi är inte robotar som sitter vid Stardoll hela tiden, det funkar inte så. 

Så, snälla ha lite förståelse för att vi är människor, och ha lite tålamod, det kommer att komma inlägg, det garanterar vi, kanske inte bara 24/7. 
Didilina10

Kommentarer
Postat av: Melooon1

Vad var det jag sa? ;)

2012-06-09 / 10:21:02
Postat av: andy

hur ofta kommer hotbuys

2012-06-09 / 11:39:16
Postat av: melle_do

Didlina10, du är grym bloggare ändå! Jag har själv två bloggar om olika saker och förstår dig och de andra när ni inte bloggar! Jag har själv haft väldigt lite tid för stardoll på sista tiden! Och bara för ni inte uppdaterar så mycket så ska ni veta att vi eller iallafall jag kommer ALLTID kolla in eran blogg utan att ge en suckande min :) Många kramar ///////////////////////// melle_do

2012-06-09 / 12:42:22
Postat av: -.-

azzå jaja men man blir ganska irriterad !!!

2012-06-09 / 12:55:44
Postat av: Tilda.Sand

Men ni får faktiskt ta kritik också. Alla bloggare får ju det. Ni är inte ens kända. Om vi inte hade läst er blogg hade den kanske inte varit lika populär. Om man läser en blogg så är det rätt så kul om man får se ett nytt inlägg varje dag. Jag menar om ni har mobiler kan ni bara uppdatera där ifrån det behöver inte vara relaterat till Stardoll. Du behöver inte få PMS anfall på oss. Taskigt faktiskt. Chilla ner.

/ Tilda.Sand

2012-06-09 / 14:24:47
Postat av: razahkan

men är det inte typ sommarlov nu eller?

2012-06-09 / 14:47:09
Postat av: Jessie

Jag tyckte det var en dålig ursäkt på " Jag orkar inte blogga idag " Ha ingen blogg om ni inte orkar göra inlägg!! `-.-

2012-06-09 / 16:20:15
Postat av: LjuvligaVana

Men har man en blogg tycker jag att man ska ha tid för den, annars blir det väl inte kul att läsa? Om skolan hindrar er så kanske ni inte är redo för en blogg, eftersom ni inte har nån tid för den. Jag förväntar mig att nya inlägg kommer varje dag. Snart förlorar ni mig som läsare!!

2012-06-09 / 16:48:23
Postat av: Melooon1

Men allvarligt talat? Ge dem en chans! Ni som klagar, ni kan testa att driva sveriges största stardoll-blogg! VARSÅGODA! Det är klart man får ta kritik MEN ni måste ge dem lite space också! Hur glad tror ni Didilina blir när hon får sådan här respons? USCH! Varför ens läsa bloggen om man ska klaga? Nej , USCHUSCHUSCH!

2012-06-09 / 18:15:07
Postat av: Miss-Star123

USH! vad vissa måste klaga jag håller med Melooon1 tänk om ni vore zerosv teamet och alla skulle klaga.

Snälla kan inte ni klagare sluta med sånt här om ni vill klaga så klaga på er själva tänk efter de har ett liv precis som ni. ÄLSKAAR alla som e förståndiga och fattar vad det handlar om de updaterar då de har tid och då de vill! :(

2012-06-10 / 18:15:10
Postat av: Till: Tilda.Sand

Du, jag tycker faktiskt att du kan ta och chilla ner lite va!

För det första, "om ni ha mobiler"? Det är inte själva mobilen som är problemet utan att det KOSTAR RIKTIGA PENGAR att uppdatera, eftersom du måste använda nätet om du inte har tillgång till ett WiFi-nätverk just där man är.

Och vaddå PMS-anfall? Jag tycker att detta var ett väl formulerat och mycket bra skrivet inlägg som förklarar att alla (ALLA) har j*vligt mycket i skolan just nu, den sista tiden innan sommarlovet.

Det var väl inte en enda taskig mening i det inlägget.

Och som Melooon1 skrev, jag håller med, ni kan ju testa att driva en stor blogg, så får vi väl se hur det går.



// RockaBillyTjej

2012-06-10 / 18:55:00
Postat av: Harisa11

Håller med de kan inte leva i datorn de vill göra andra saker på fritiden om ni är så jävla missnöjda gör en egen blogg och uppdatera saker varje minut så ser ni hur tufft det är den här bloggen är inte deras liv bara så ni vet

2012-06-10 / 20:01:37
Postat av: ninla2

ja det var synd men kommer ni att blogga lite till i nu på sommarlovet?asså inte varje dag utan kanske någon gång i allafall för ni vill licksom vara och ha lite kul

Svar: Absolut kommer vi det! Det jag ville säga var bara att vi inte har chansen att blogga 24/7, men vi slutar ju inte blogga helt. Såklart ;)
stardollzerosv.blogg.se

2012-06-15 / 19:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda