Kommer snart!


Hallojsan, Canne här, ni minns mig väl? Jag tillhör Zerosv familjen, sen den >där< dagen!
I alla fall. Jag hade rätt så tråkigt och tänkte hjälpa Zerosv Teamet med inlägg.. då uppdateringen åkte på semester :P Folk har redan börjat med att gnälla, det är såå irriterande. Jag hatar gnäll, speciellt när det är av anonyma personer. Sluta gnälla och starta er egen blogg om ni är så bra D:< De kan ju inget för att inget nytt händer på stardoll! :/ Nog pratat om de. Nu till mitt inlägg, de ska ju inte få allt plats här,nejnej! ;)

Quack,, eller hörrni...
jag tror inlägget kommer nästa gång. Men ni kan ta detta som ett råd-inlägg ;3

Och för att göra det roligare,
kan ni skriva vad ni vill ha tips med? Eller varför inte skriva era egna tips? Allt från stardoll till det verkliga livet ;)

Exempel:
''Jag har fått ett munsår, vilket är det enklaste sättet att få bort den utan att behöva gå ut i allmänheten med den (=för att t.ex köpa medel från Apoteket) xDD??''
------- Haha. Kostigt exempel. Men ni förstår :P


//Gästbloggaren Canne ~ ♥

Kommentarer
Postat av: MissEvonya

Jag skulle tycka det va roligt om ni kunde fixa lite tips för snygga och billiga saker i Starplaza!

2010-08-16 / 10:42:06
Postat av: Freymy

Ja ett tips det finns eller i stardesign inredning finns det två likadana möbler som en kostar 5 och en 8! Skriv detta inlägget och jag Freymy skrev det :)

2010-08-16 / 21:51:46
URL: http://freymy.blogg.se/
Postat av: Shams99

Visa lite roliga saker i stardoll. Typp rita nåt eller så.

2010-08-18 / 15:25:43
URL: http://lifehelp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda