Lalala... [TÄÄVLINGG!]

Det var en gång en helt vanlig dag för Medoza... när hon plöstligt upptäckte en otroligt billig anka på tradera! ;o

Men, hon var osäker på om hon skulle köpa ankan då Zerosv inte riktigt behövde någon anka, hm..

Så hon gjorde en poll och frågade läsarna vad de tycke om saken:

Då de flesta läsare röstade Ja, så budade Medoza på ankan..

Och vi vann budet 8D

Dock så har ankan, som vi döpt till Canne, inga kläder ;o

 

Därför vill vi att NI, kära läsare ska rita Cannes outfit. (Frivilligt ofc)

Kopiera bilden ovan och börja rita..

Reglerna är att ni bara får använda 3 saker,

smink räknas som 1 grejj ;P


Ni tävlar om 1 blogsvar inbjudan (om ni har en blogg) och ankan Canne + Reklam :D


Tävlingen stängs 23.00, Idag

 

Förstår ni fortfarande inte?

Här är ett exempel:

Som ni ser, har jag använt mig av 3 saker för att fixa till Cannes outfit: Klackar, Smink, Krona XD

Men ni kan aboslut fixa en bättre outfit till Canne än vad jag gjort, jag bara kladdade lite i paint ;P

Lycka till ;D


Kommentarer
Postat av: c_cissi

2010-07-16 / 18:24:30
Postat av: c_cissi

jag är med!



vore roligt:)

2010-07-16 / 18:25:29
Postat av: MariNicole

Jag är med!



Tinypic länk:

http://i37.tinypic.com/sf8g2f.png

2010-08-16 / 18:28:42
URL: http://marinicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda