Ny skribent

 
 
Halloj!
 
Jag heter Melooon1 och det är nu tänkt att jag ska börja blogga här. 
Jag kommer att blogga om lite allt möjligt, bland annat inspiration och åsikter. Har även bloggat en del tidigare, men inget som är lika seriöst som det här. Eftersom att jag vill att ni ska lära känna mig lite grann så tänkte jag presentera mig.
 
Jag är då Lina, 17 år gammal, halvkanadensisk och halvsvensk tjej. Har varit medlem på stardoll ett ganska bra tag och även haft ett flertal olika dockor. Det jag gillar mest med stardoll är att det finns så många olika sidor, så många olika människor med olika tankar och åsikter. Mina intressen kan vara svåra att specificera eftersom att de är så många men men jag försöker: dans, sång, teater, shopping, målning, familj, vänner, stardoll, mode och fotografi. Jag går i skolan, pluggar på dagarna efter skolan, dansar med mina dansgrupper på kvällarna och chattar sedan en stund med mina stardollvänner. 
 
Och för att avsluta detta inlägg vill jag bara säga att jag är så tacksam över att ha fått den här chansen. 
Vi hörs snart i ett nytt inlägg!
 
 
Melooon1

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag vill bara tips er om att på andra sidan av ¨sea of stars¨ finns där ett par blommönstriga leggings som bara kostar 11 starcoins :) ifall ni inte vet <3

2013-09-12 / 18:14:03
Postat av: Anonym

Åh, det ska bli så kul att få ha en ny skribent! ^^

2013-09-13 / 15:13:09
Postat av: mode_girl

Åh, det ska bli så kul att få ha en ny skribent! ^^
Welcome, welcome! ♥

2013-09-13 / 15:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda