Nytt uppdrag i Stardoll Academy

Det har kommit ett nytt uppdrag till Stardoll Academy.
Uppdraget går ut på att skapa ett kollage, med vilken bakgrund som helst. Sedan ska man köpa 3 nya plagg ifrån Starplaza för att skapa en outfit. 
Inslag från B.L - När jag köpt tre plagg står det inte att jag gjort det. Det är antagligen någonting som Stardoll kanske har missat, eller så är det jag som köpt fel plagg. Köpte dock de senaste. 
Detta är UnderneathStardolls följande bild:
Belöningen blev en HAPPY EID-klädhängare, 5 starpoints och 15 stardollars! Är Stardoll generösa? I think so. 
B.Lawless

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan inte göra första uppdraget det står bara att det fattas något och är fel :(

Svar: Har du sparat kollaget som ett vanligt kollage och inte till årsboken?
stardollzerosv.blogg.se

2013-10-20 / 13:34:35
Postat av: Anonym

har testat det också men då står att det inte går att spara för att jag måste ta bort ett som redan finns då...

2013-10-21 / 21:04:22
Postat av: cool_sissi2

jag fick sakerna haha

2013-10-27 / 11:13:06
Postat av: anonym

asså det står typ bara att det saknas nån grej...haha

2013-11-11 / 20:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda