Nytt i Denim & Supply Ralph Lauren

Denim & Supply Ralph Lauren har nu uppdaterats i Nelly-butiken. 
Det är såna här uppdateringar som upprör mig lite. För det första, Ralph Lauren har arbetat med kläder mycket länge - varför passar plaggen inte ihop med varandra? För det andra, det fanns bara ett par skor som jag gillade. Jag hoppas jag talar för fler nu när jag säger att vi vill ha klass på kläderna. Inte sånt som finns i H&M butikerna för lägre priser. Är lite trött på det här. 
Har ni köpt någonting ifrån butiken? 
B.Lawless
 

Kommentarer
Postat av: Karro

gillade det vita linnet och ett par skor... allt annat är bara ??????????

2013-10-11 / 19:25:41
Postat av: LabradorGirl

Hade tre saker jag gillade de bruna skorna, indiantröjan och den röda skjortan, dock så tillåter mina stardollar bara att jag köper en sak.. :S

2013-10-14 / 15:50:59
Postat av: schtekarnsebbe

Tänk på att plaggen ser helt annorlunda ut på visningarna och kampanjerna, alltså när de bärs av riktiga människor och inte någon animerad skyltdocka. Att skylla på att Ralph Lauren har arbetat med kläder mycket länge är helt orimligt, det är knappast han eller någon av hans medarbetare som bestämmer hur kollektionen ska skyltas på Stardoll.

2013-11-01 / 17:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda