Guldig outfit utan att ha handlar från starplaza

Kommer ni ihåg detta erbjudandet?
Om man spenderade minst 100 sd i starplaza så skulle man få denna outfit levererad till sig idag.

Jag fick outfiten idag, men problemet är att jag inte spenderat några stardollars i starplaza.
Det betyder alltså att erbjudandet även gällt för starbazaaren.
Då tycker man ju att stardoll borde skärpa sig med information som de delar ut och inte bara ge oss halva sanningen.

Dessutom fick man en liten extra gåva i form av denna väskan.

Någon mer som blev lite överraskad över att ha fått gåvorna utan att ha spenderat 100 sd i starplaza?

// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va?? Hur fick du den utan att spendera 100 sd? Vad gjorde du om jag får fråga?! =) <33

Svar: Jag handlade ju ifrån bazaaren. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-05-07 / 19:26:55
Postat av: Matilda

Jag spenderade 100 sd i starplaza men jag fick den inte. Är det någon annan som inte fick den trots det?

Svar: Gud vad konstigt! // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-05-07 / 23:03:50
Postat av: Sarah-Japan

Jag spenderade 100 sd men fick ej ;/
Men idag på Hot Buys, så var det en väska för 12 sd först var den för 12 sc sen gjorde de om verkar som en miss, men hann köpa den xD

Svar: Tråkigt! :( Åh, det har jag också missat. Inte startat datorn förrän nu. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-05-08 / 15:16:27
Postat av: Paul42

jag fick den även om ja nt spenderade 100 sd för ja va pank men fick outfiten ändå :/ lite konstigt måste varit nått bugg.

Svar: Ja, väldigt konstigt. Många som spenderat pengar har inte alls fått dem. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-05-08 / 17:38:28
Postat av: Floppizen

Young Hollywood Klänningen irl !
http://tinypic.com/view.php?pic=2m4stxg&s=5

2013-05-09 / 09:14:28
Postat av: paul42

Stardoll kanske gjorde fel när dem gav kläderna till vissa typ jag fick ju kläder men de kanske var nån annan som skulle fått dem egentligen :/ aja jag vet inte bara lite skumt!

Svar: Sjukt skumt var det! :o // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-05-09 / 10:57:08
Postat av: danadenfina

Jag spenderade mer än 100 sd och fick inte outfitten....

Svar: Tråkigt :/ // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-05-13 / 12:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda