Gratis - Antingen katt, klänning eller shorts

(Manuella proxys fungerar bättre efter att man rensat ut tidigare historik som "kakor" och cashe i från sin webbläsare)

Man kommer inte att få alla tre utan man får välja själv vilken man vill ha!

Använd en manuell proxy som:
213.1.222.253 Port: 80

• Gå till stardoll.com
• När sidan laddat klart så stänger du av proxyn och loggar sedan in
• Gå nu till Barbie klubben: www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=3865935
• Klicka på "START" för att komma till quizet

• Svara på quizet. Men välj noga mellan de tre alternativen, för när du väl klickat i ett svar så blir det det du får!
(Här under ser ni vilket alternativ som ger vad)
• Klart!
Källa: USD
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Sarah-Japan

Hur gör man med manuella proxys? Jag hittar inte ens verktyg :(

Svar: Först och främst. Har du kollat in vår guide? (http://stardollzerosv.blogg.se/2009/july/bild-forklaring-manuell-proxy.html) För det andra så är det svårt att hjälpa dig då jag inte vet vilken webbläsare du använder x) // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-05-03 / 20:44:21
Postat av: Sarah-Japan

Jag har det nu! Jag fick klänningen och så, men nu när jag ska prova en annan så är det så segt att jag inte kan gå in på någon hemsida. Jag använde Internet Explorer då men bytte till chrome för det blev så segt :/

Svar: Du måste stänga av den manuella proxyn också! Den ruta du bockade för för att kunna skriva in siffrona måste du bocka av igen. Å andra sidan så har du bytt till en bättre webbläsare x) // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-05-07 / 22:24:00
Postat av: Sarah-Japan

Jag bockade av den.. :/

2013-05-11 / 21:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda