Vinnarna av påsktävlingen!


1:a ► tiffanytiffy

2:a ► Aria.Hart
3:a ► Starmist99
4:a ► ymmme
5:a ► Vackrablondina

GRATTIS!
(Jag använde mig av www.random.org/lists/ för att lotta ut vinnarna)
Jag kommer att kontakta er i turordning så att 1:an får välja pris först, sedan 2:an o.s.v.


PRISER
1:a pris) Gåva/gåvor i suitshopen till ett värde av 15 sd och välja en sak som jag säljer för 2 sc/sd
2:a pris) Gåva/gåvor i suitshopen till ett värde av 10 sd och välja en sak som jag säljer för 2 sc/sd
3:e pris) Gåva/gåvor i suitshopen till ett värde av 5 sd och välja en sak som jag säljer för 2 sc/sd
4:e pris) Välja en sak som jag säljer för 2 sc/sd
5:e pris) Välja en sak som jag säljer för 2 sc/sd

Detta kan ni välja mellan:


FACIT
Här gömde sig alla äggen och hararna!


Kommentarer
Postat av: Josefine_123

Grattis! :)

2013-03-28 / 21:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda