Svaren på frågestunden- allan.

 

Vad inspirerar dig? Hmm oj svår fråga, förut brukade jag bli inspirerad av andra medolls på stardoll men de största inspirationskällorna nuförtiden är nog tidningar ( som ELLE till exempel) och faktiskt tv serier, just nu är det The Carrie Diaries som ligger på topp. Annars blir jag oftast inspirerad av mitt humör, om jag är glad och känner mig kreativ den dagen leder det till t.ex en färgglad och kreativ outfit!

 

Hur blev du skribent på stardollzerosv? Frågade de dig eller frågade du dem? Jag blev tillfrågad att börja blogga på testbloggen och när jag hade visat att jag kunde blogga ordentligt fick jag börja blogga här!

 

Hur hittar du allt i starbazaar? Hmm nu funderar jag på om du egentligen ville ställa denna fråga till rosasmurf  haha, jag är inte särskilt bra på att hitta fynd i starbazaar men ibland händer det att man hittar något som är helt amazing!

 

 Gillar du One Direction? Nej tyvärr inte..hoppas inte alla kommer hata mig nu haha. Men är inget stort fan av dem nej.

 

Vilken är din favorit färg? Hmm, i verkligheten måste jag nog säga vitt (tråkigt jag vet) men på stardoll så skiftar det från dag till dag, idag är det t.ex gult!

 

Vad gillar du för musik? Jag vet inte riktigt om man kan säga att jag gillar en viss sorts musik men jag älskar låtar av Markus Krunegård, Imagine Dragons, KENT och First Aid Kit. Är också kär i Justin Biebers akustiska album faktiskt.

 

Vilken vårtrend gillar du mest? Hmm jag är inte riktigt för trender och liknande men det måste väl ändå vara färgerna haha.. i verkligheten så vet jag inte riktigt... är bara glad för att kunna bära skinnjacka utan att frysa ihjäl typ haha.

 

Vilket är ditt favorit skomärke? ojoj den var svår.. Irl så älskar jag primeboots och tycker även att Jeffrey Campbell är äckligt snygga, på stardoll så har jag inte den blekaste aning.. LE gör dock snygga skor.  

                                              

Vilken årstid gillar du mest? Sommar! Är inte särskilt mycket för regn och snö utan värmen är lätt skönast!

 

Har du något husdjur irl? Jag själv har inget husdjur (även fast jag skulle mer än gärna skaffa en fransk bulldog) men min lillasyster äger två sköldpaddor.

 

När du shoppar, vad tycker du är roligast att kolla efter? Skor!! både Irl och på stardoll! Klänningar kommer nog på andra plats haha.

 

Vem är din idol (sångare, stilikon, osv)? Ojoj jag vet inte om jag har någon riktig idol.. min favorit sångare/band just nu är Imagine Dragons, stilikon måste jag nog säga madonna men annars har jag ingen aning.

 

Vad är det bästa med Stardoll? Att man får chansen att uttrycka sig själv utan att det ska betyda något speciellt. Ibland hatar jag dock stardoll eftersom det tar en sån otrolig tid.

 

Beskriv dig själv med 3 ord! Hmm.. Självsäker, allvarlig och optimistisk.

 

Hur gammal är du? Jag är 15 fyllda år!

 

Vad gillar du mest, guld eller silver på smycken/detaljer? Oj det beror helt på.. förut tyckte jag inte om guld särskilt mycket men på senaste tiden har jag ändrat åsikt.. det beror på vad du har för färger till!

 

 Hur kom du på namnet Allan? Haha jag har inte en blekaste aning.. tror att jag satt och klurade på ett nytt namn till min medoll ( efter att min gamla hade blivit hackad) och lekte lite med mitt namn, Alice.. det ena ledde till det andra och tillslut fick medollen heta allan. haha

 

Gillar du Pretty Little Liars? Jag gillar det inte, jag älskar det. Tycker dock att det är synd att serien har blivit så otroligt mainstream men det får man väl ta. 

 

hur länge har du varit skrivbent på den här bloggen ? Hmm vad kan det va.. några månader tror jag.

 

Är du bara skribent på bloggen eller officiell bloggare?:) Vad är det för skillnad? haha.. jag skriver inlägg på bloggen och är troligtvis en officiell bloggare, om jag förstår dig rätt.

 

Brukar du läsa andra bloggar, vilka? Jag läser inga andra stardollbloggar men andra bloggar läser jag såklart! De flesta är dock kompisars bloggar som jag hellst inte skriver här, sorry!

 

Hur många läsare har ni? Det varierar men brukar numera ligga på 250 till 300, ibland högre och ibland lägre.

 

Har du någon inspirationskälla inom stardoll och bloggvärlden? Igen inom stardoll men om jag ska välja en bloggare måste det bli Angelica Blick, hon är otrolig!

 

Vad är det bästa med bloggandet?  Det bästa är såklart all respons man får, ni förstår inte hur några extra kommentarer kan få en att få upp blogglusten och bara skriva massor!

 

Är du lik din medoll? För den är verkligen unik och mycket vacker! Åh tack så mycket! Jag är tyvärr inte ett dugg lik min medoll, den enda likheten är typ att båda har brunt hår haha..

 

Om ni har mer frågor som ni vill ha svar på kan ni fråga HÄR så lovar jag att fylla på det här inlägget med mer svar!

 

allan.


Kommentarer
Postat av: LoveLuckyLady

Du har alltid verkat som en trevlig person, men efter att ha läst detta villa man ju verkligen lära känna dig ännu mer, härlig personlighet!

2013-03-21 / 18:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda