Senaste nyheterna

Till Film Theory så kom denna kollektionen som visar outfits som man kan ha när man är på resande fot
med tåg.

Jag gillade verkligen detta temat! Särskilt själva ångloket och hur det ser ut inuti det.
Jag får liksom ett härligt intryck av en lite äldre och lyxigare tid. Dock så gillade jag inte kläderna och tycker
inte alls att de hör hemma i detta temat. 
Jag hade hellre sett långa klänningar med höga kragar, spets, markerad midja, korsetter och stora hattar.
Om man återgår till själva ångloket så kan det säker vara omtyckt av många Harry Potter fans?

Starmovie Festival är en ny kampanj och omfattar just nu ett antal gåvor oom man köper superstar medlemskap och två tävlingar.

Den första tävlingen går ut på att skapa en starmovie om vad som helst.
Man kan bara delta med ett bidrag och de som röstar är alla medlemmar.
Detta är priserna man kan vinna:

Den andra tävlingen är att skapa röda-mattan fester och bli vinnaren av Top Party Planner under Starmovie Festival.
Tre vinnare kommer att få 300 stardollars vardera.
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: _Marielle_

Ja, jag kom genast att tänka på HP när jag såg det :) (Jag är en Potterhead)

2013-03-06 / 13:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda