Mina top 5 skor

1. Other World - Geometric Acne Inspired Shoes - 6 Stardollars
 
Dessa Acne-kopior är så otroligt speciella att jag inte förstår varför detta inte är ett nummer 1 på shoppinglistan. Haute Couture blandat med mystik och varma metall-färger.
 
2. Royality - Antoinette Royality Trianon Shoes - 13 Stardollars
Underbara D&G-plagiat. Detta är mina drömskor. Problemet är att man måste vara Royality för att köpa dem. Attans!
 
3. RIO- Deja vu shoes - 40 Starcoins
Kanske undrar ni varför jag har lagt dessa icke-exklusiva skor som en trea på min lista? Det här är mina favoritskor. Passar till allt, tidslösa, typen är så otroligt häftig. 40 starcoins är nästan ingenting. Rekommenderar starkt!
 
4. Voile - Cowrie Shoes - 58 Starcoins
Transparenta, gyllene klackar ifrån Voile är ett superbra tips för ljusare outfits. Supersöta.
 
5. Evil Panda - Tokio Ancle Boots - 6 Stardollars
Jag är SÅ kär i dessa. Jag älskar designen men har inte vågat köpa dem. Svårt att hitta outfits som passar. 
De här skorna passar dock er som tycker om att leka med färger - och är bra på det. 
 
 
Så, vad tycker ni? Var detta inlägg intressant och vill ni läsa mer om mina top 5 plagg? Kommentera! 

B.Lawless
 

Kommentarer
Postat av: LoveLuckyLady

Jätte kul och inspirerande inlägg! Mer sånt! :D

2013-03-16 / 18:22:43
Postat av: sweetmelle2

Jag tycker att inlägget var super skoj och ger bra tips. Ni borde ha mera såna här inlägg :)

2013-03-16 / 19:33:43
Postat av: Anonym

Jag älskar de sista paret <3

Och jaa jag vill se mera sådant :3

2013-03-16 / 23:00:39
Postat av: Anonym

Gillar att det fanns skor för både stardollar och starcoins.

2013-03-16 / 23:38:06
Postat av: Afafsd

Vill se mer sånt! Vast börja med 5 så att man ser "Favoriten" Sist! :S

2013-03-17 / 11:32:51
Postat av: sarinasauma

för mycket färg på skorna, vill bara ha svart.

2013-03-17 / 11:35:09
Postat av: Jendinger

Det var jag som skrev "Jag älskar de sista paret <3

Och jaa jag vill se mera sådant :3"
vet inte vrf det blev anonymt?

2013-03-17 / 19:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda