Gratis nalle

• Logga in på stardoll som vanligt och gå till inställninggar
(Du ska i kommande steg använda ditt Användar ID så låt sidan vara uppe)
• Kopiera och klistra in denna länken " www.toonix.com/?stardoll= " i adressfältet av en ny flik utan att söka efter den!
• Kopiera nu ditt Användar ID och klistra in det i länken efter " stardoll= " och sök
(Så här ser t.ex. min länk ut: www.toonix.com/?stardoll=30705490)

• Klicka nu på "Create a Toonix"

• Klicka sedan på "Next"

• Fyll nu i fälten och klicka på "Next" (Du kan använda falsk info. Se bara till att din email skrivs i "mail form")

• När denna sidan med texten "Thanks!" har kommit upp så kan du stänga sidan

• Klart!
Källa: USD
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Belieber

Hej! Jag älskar din blogg men just det här funkade inte... Jag blev bara medlem på en sida... Ska det vara så? Jag trodde att man skulle få nallen till sviten:) Tack för en underbar blogg<3

Svar: Följde du instruktionerna till punkt och pricka? Annars kan det vara så att denna gratis sak slutat fungera. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-05-11 / 10:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda