B.L's top 5 shorts

5. Aprez Ski - Faux Fur Bloomer Shorts - 7 Stardollars
Tidslösa, groteskt vackra shorts. Addera en svart top och ett par svarta höga klackar och det blir underbart. Jag slår vad om att dessa shorts kommer bli SÅ inne att man bara vill lägga sig ner på golvet och.. Nä. Okej. Superduper fina är dem i alla fall. Håll med mig om det. 
4. IT GIRLS- Blue Berry Shorts - 65 Starcoins
Tidslösa sommarshorts för dem som letar efter någonting som inte tömmer plånboken på starcoins direkt. Väldigt, väldigt fina och en aning fladdriga. 
3. NELLY.com- Nelly Shorts - 14 Stardollars
Trashy denim. Läskigt realistiska och väldetaljerade shorts som jag tror att många av er tycker om. Jag gillar dem verkligen också.
2. Bizou - Kids Beach Shorts - 7 Stardollars
Androgyna, formlösa, onesize shorts, fantastiskt gjorda och alldeles för fina. Plats nummer två, mina vänner!!!
1. PPQ- White Tennis Skorts - 22 Stardollars
Skorts, en blandning utav kjol och shorts låter troligt. Formgivande och otroligt vackra. 
 
Vad tycker ni om denna typen utav inlägg? Ska jag göra flera? Och vad för sorts kläder eller smink ska dem handla om? Skicka gärna in önskemål här i kommentarsfältet! 
 B.Lawless
 

Kommentarer
Postat av: m-moa-a

jag gillar dina listor!=)

2013-03-21 / 19:17:51
Postat av: Josefine_123

Nu fick du mig att köpa shortsen längst upp, haha:P Dom är såå snygga du! Visste inte ens att dom fanns,hehe. Aja, nu är dom iaf mina!
Tycker du ska göra fler "top 5" listor. Det är väldigt roligt att läsa sådana inlägg. Nästa gång kanske du kan ta top 5 Jackor?

Ha det bäst, kram!

2013-03-22 / 11:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda