Angående POSH24

Idag är det dags för mig att moralpredika. 
Personligen är jag ett fan utav Starbloggens POSH24-inlägg om kändisar och jag kollar igenom varje inlägg. Vad jag oftast lägger märke till först är att en del kändisar behandlas otroligt respektlöst. Håller man handen för ansiktet - då vill man inte bli plåtad. Det värsta är att alla bilder hamnar på internet där miljontals människor kan se dem och ibland kriticera dem. Att inte få någon respekt är det värsta någon kan göra emot en i dagens samhälle. Slår en dröm om berömmelse in kastar paparazzis osynliga knivar i ryggen på en så fort man går ut.
 
Fundera vidare på detta...
Princess Consuela Bananahammock
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med att de faktiskt borde få ha lite privatliv.

2013-03-08 / 22:08:09
Postat av: Nyxis

Så hemskt när de ger sig på dom med barn också. :c Håller med!

2013-03-09 / 10:40:16
Postat av: Evve.Riddaren

Jag tycker också det är hemskt och att dom borde ge kändisar mer privatliv men man kan ändå inte skylla på papparaziizzzzzzzzz (xD) för det är ju bara deras jobb. ♥

2013-03-09 / 14:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda