100+ meddelanden ifrån Stardoll

Laddade upp en logga till StardollZerosvs-klubben och bilden blev självklart inte godkänd. Bilden bröt inte emot någon regel och det var samma motiv som på headern.
Ingen regel bruten. 

Men saken är den att när jag fick reda på att bilden inte blivit godkänd fanns det inte bara ett meddelande, utan närmare mer än 130 meddelanden på både svenska och engelska! Frustrerande. 
Filmade när jag scrollade alla meddelanden, här är ett litet bevis..  
Någonting har verkligen gått snett. Frustrerande.
 
Uppdaterat en minut senare - Woops, där kom fyra till! 
B.Lawless

Kommentarer
Postat av: babel456

Stardoll är konstiga ibland.

2013-03-18 / 16:49:56
URL: http://runawaymirran.tumblr.com/
Postat av: Anonym

Hände mig med 2 gånger, så störande -.-

2013-03-18 / 16:59:17
Postat av: Lou

!!!

det där har hänt mig flera gånger, måste bli något fel när de skickar meddelande, dessutom så accepterar ALDRIG stardoll några bilder? Förstår inte varför.

Svar: it suxx jao - B.L
stardollzerosv.blogg.se

2013-03-18 / 17:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda