Zerosv söker nya skribenter!

Just nu söker vi skribenter som vill vara delaktiga i att uppdatera Sveriges största blogg om Stardoll!
Är du spekulant, fyll i denna mall nedanför och skicka svaren i en kommentar! Vi kommer då att läsa igenom dina svar. 
 
Hittar vi någon eller några som vi tycker är passande för bloggen så kommer vi låta dem skriva i vår testblogg - zerosvtest.blogg.se där dem sedan har chansen att skickas vidare hit -
för att skriva på den officiella bloggen!

Mall
Användarnamn:
Vad du vill skriva om:
Tidigare erfarenhet av bloggning: 
Hur länge du varit medlem på Stardoll:
Vilka ritprogram du kan hantera (ex. GIMP, Photoshop, Paint): 
Övrigt: 
 
 
Lycka till!
 
//Zerosv-teamet

Kommentarer
Postat av: Louisa - Misszityy

Hejsan!

Mitt användarnamn på stardoll är Misszityy!
Om jag skulle vart med & skriva i denna bloggen hade jag skrivit mycket om outfits & inredning (på stardoll såklart). Jag hade lagt ut en massa inlägg som är redigerade på Photoshop o så.
Jag har driver två bloggar på min fritid, dels min vardags blogg som jag skriver om på vardagarna http://loouisas.blogg.se, sen även http://misszityysd.blogg.se. Min vardags blogg tycker jag är mer fräschare och finare med fler läsare. Dock min stardoll blogg tycker jag det går mindre bra för eftersom jag nästan inte har några läsare där. Kika jätte gärna in min vardagsblogg http://loouisas.blogg.se!

Jag har fyra olika ritprogram. Photoshop CS5, Photoshop elements 10, Gimp & Paint.NET

Övrigt:
Stardoll bloggen har inga läsare vilket gör att jag tappar lusten, därför om jag hade fler läsare skulle lusten komma tillbaka eftersom jag har 0 läsare varje dag på misszityysd.blogg.se

Tack på förhand :)

2013-06-10 / 22:31:15
URL: http://loouisas.blogg.se
Postat av: Sarah-Japan

Hej! Mitt namn är Sarah-Japan på stardoll.
Jag skulle vilja lägga ut vadsomhelst, t.ex Hot or not
kanske, eller tips på kläder, rum o.s.v.
Jag har haft en blogg om mig själv i ungefär ett år, har photoshoppat själv, tog bort den bloggen, nu har jag en egen stardoll blogg, skapad för kanske 1 halv månad sedan.
På stardoll har jag varit medlem sedan 2010-11-25
Jag kan hantera GIMP, paint, olika online photoshops
m.m.
Övrigt: När det kommer till photoshop, då brukar jag photoshopa på fritiden.

(:

2013-06-11 / 07:37:12
Postat av: Ebba! (ebbagustavsson)

Användarnamn: ebbagustavsson
Vad du vill skriva om: Allt och ingenting! Jag anpassar mig efter vad so är efterfrågat men skulle helst skriva om egna tankar. Sådant som B.lawless sysslar med.
Tidigare erfarenhet av bloggning: Jag har bloggat ett tag men lade ner eftersom min blogg inte var aktiv. Jag har en profil på instagram som handlar om Ariana Grande där jag skriver lite. Det är inte direkt en blogg men jag skriver dagligen! :]
Hur länge du varit medlem på Stardoll: Jag har varit med sedan 2009.
Vilka ritprogram du kan hantera (ex. GIMP, Photoshop, Paint): Jag har börjat lära mig lite om GIMP men jag är en så länge nybörjare. Photoshop har jag tagit en enkel kurs i men jag har det inte hemma så jag kan inte använda det :(
Övrigt: Jag är 15 år och går alltså i åttan. Jag vet att det kommer bli mycket plugg i nian efter sommarlovet men om jag skulle få "jobbet" som skrivare skulle jag ta mig tid att blogga också :)

2013-06-11 / 08:22:46
Postat av: Jessica_hamby1

Användarnamnet är Jessica_hamby1
Om jag skulle varit skribent skulle jag velat skriva noveller. Jag älskar att skriva.
Jag skulle nog ha skrivit om allt möjligt, haft tävlingar om vad berättelserna skulle ha handlat om, eller om ens me-doll skulle få vara med..något i den stilen ;)

Jag driver en blogg just nu, den är främst om mitt privatliv, så jag skriver helst inte den här...hoppas ni förstår.
Den är iallafall på Devote. Devote är inte riktigt min stil, men det var det första jag testade.

Jag har haft blogg på blogg.se, men jag var inte aktiv särskilt länge på den.

På min dator har jag Photoshop elements 11, Picasa, Paint, Photoscape, och Lightroom.

Jag känner mig tryggast när jag använder Photoscape & Picasa, men jag håller på med Paint och photoshop också.
Lightroom använder jag näst intill aldrig ;)

Jag har varit medlem på stardoll sen i december 2010

mvh Jessica_hamby1

2013-06-11 / 08:31:53
Postat av: ashley_nr_1

Användarnamn:Ashley_Nr_1
Vad du vill skriva om:Allt möjligt nytt som kommer upp på stardoll. Men hotbuys är nog det jag gillar mest :P
Tidigare erfarenhet av bloggning: Har själv en blogg sedan 2011
Hur länge du varit medlem på Stardoll: sedan 2009
Vilka ritprogram du kan hantera (ex. GIMP, Photoshop, Paint): Gimp, Paint, andra gratis grejer på internet
Övrigt: övrigt? hm. Ni gör ett jätte bra jobb med bloggen! fortsätt så :)

2013-06-11 / 08:39:56
URL: http://pandatoplove.blogg.se
Postat av: Jag..

:(

2013-06-11 / 15:15:54
Postat av: LadyElvira99

Tjenixen!

Användarnamn: LadyElvira99

Vad du vill skriva om: Vad jag skulle skriva om skulle nog vara ganska varierat men jag är en fena på gratis saker, spoilers, nya saker och jag gillar att göra inspirations-inlägg och även modeinlägg. En blandning av det kan jag tänka mig, är ganska fri så har inget bestämt område!

Tidigare erfarenhet av bloggning: Jag har haft flera bloggar genom åren, några stardollbloggar, irl bloggar och driver fortfarande bloggar (om privata saker utanför sd) men här är en (riktigt) gammal blogg som jag och en annan vän skrev för 1år sedan kanske? dollstogether.blogg.se. Den är skriven på engelska och jag var verkligen inte en hit att skriva just då!

Hur länge du varit medlem på Stardoll: Hmm blir två år i September tror jag?
Vilka ritprogram du kan hantera (ex. GIMP, Photoshop, Paint): Photoshop har jag försökt ladda ner, men gav upp när jag inte kunde hitta en gratisversion att ladda ner! Men Paint kan jag (använder det dagligen) och GIMP kan jag, håller på och lär mig specialitéerna i GIMP men jag kan redigera stardoll bilder, göra coola texter, göra headers osv, men jag måste säga att jag är långt ifrån lika duktig som B.Lawless! Har bara hållt på med GIMP i kanske... några månader? Så värsta proffset är jag då inte!

Övrigt: Varför jag söker kanske ni undrar? Jo, just nu är mitt liv ganska tråkigt (har waaay to much sparetime!) och att bli skribent eller i alla fall testskribent skulle vara sjukt kul!
Om ni är osäkra om mig så är det bara att ställa mer frågor (ni kan skicka dem på stardoll).


Tack så mycket! :D Hoppas ni hittar "den rätte" :) Kram på er oxå!

2013-06-11 / 16:01:03
Postat av: Mallymolly

Användarnamn: Mallymolly

Vad jag vill skriva om: Mode, shopping & tips.

Tidigare erfarenhet av bloggning: Jag har haft en personlig blogg, en One Direction-blogg (har fortfarande den) och en Stardoll-blogg som inte är aktiv längre (jag var den ända av 3 personer som uppdaterade på bloggen).

Hur länge jag har varit medlem på Stardoll: Sedan den 18 februari 2009.

Vilka ritprogram jag kan hantera (ex. GIMP, Photoshop, Paint): Paint, och Photoshop med lite hjälp av min syster.

Övrigt: Jag har följt den här bloggen ett ganska bra tag nu. Jag tycker det är väldigt kul att läsa den, så att få blogga här skulle vara kul!

2013-06-11 / 16:01:25
Postat av: Ebba! (ebbagustavsson)

Fick ni in min "ansökan"?

Svar: Yes sir! //B. Lawless
stardollzerosv.blogg.se

2013-06-11 / 18:37:18
Postat av: Sarah-Japan

fick ni min?

Svar: Japp!
stardollzerosv.blogg.se

2013-06-11 / 19:48:44
Postat av: LadyElvira99

och min? Och förresten, när "bestämmer" ni testbloggare?

Svar: Vi ser alla kommentarer och vi accepterar dem när vi har granskat dem. Testbloggare bestämmer vi när vi hittat alla bloggare vi söker.
stardollzerosv.blogg.se

2013-06-11 / 20:34:13
Postat av: Mallymolly

Fick ni min ''ansökan''? :)

Svar: ja det fick vi :)
stardollzerosv.blogg.se

2013-06-11 / 20:47:47
Postat av: Evelina <3

vrf lägger ni bara upp 2 ansökningar

Svar: Vi läser igenom ansökningar, och sedan godkänner vi dem. Dem andra står på tur. - B.Lawless
stardollzerosv.blogg.se

2013-06-12 / 06:38:08
Postat av: lilla_sommar

Hej jag heter lilla_sommar!

Jag har varit medlem på stardoll i fyra och ett halvt år. Jag har för några år sedan drivit min egna stardoll blogg www.lillasommar.webblogg.se. Men detta var som sagt för några år sedan oh jag har utvecklat mina skrivkunskaper sedan dess. Jag drev också stardoll tidningen Absolutswe plus+ förra året, här kan ni läsa alla nummer absolutsweplus.bloggspot.com. Detta var ju som sagt inte en blogg men in princip samma sak.
Jag skulle kunna tänka mig att skriva inom många områden, men det jag brinner mest för på stardoll är mode, make-up och inredning.
Jag har erfarenhet inom paint och Photoshop.

Med vänlig hälsning// lilla_sommar

2013-06-12 / 21:13:31
Postat av: mollylolly-87

Mall
Användarnamn: Mollylolly-87
Vad du vill skriva om: Mode, inspirationer, foton osv.. Och massa redigerade collage / bilder med stardolls osv.
Tidigare erfarenhet av bloggning: Har bloggat i snart fyra år, så jag har nog en del, erfarenthet.
Hur länge du varit medlem på Stardoll: Snart fyra år om man räknar med båda mina två stardoll gubbar, en blev dock hackad..
Vilka ritprogram du kan hantera (ex. GIMP, Photoshop, Paint): Jag kan använda Photoshop, gimp och paint!
Övrigt: Jag skulle vilja bli skribent, för jag älskar verkligen att skriva, blogga osånt! Och grymt kul att redigera bilder och inspirera folk!

2013-06-12 / 23:12:57
Postat av: Jessica_hamby1

Fick ni min ansökan? ;)

Svar: Vi får alla ansökningar. Var inte orolig. ^^
stardollzerosv.blogg.se

2013-06-13 / 15:59:28
Postat av: Unicornchainsaw

Användarnamn: På stardoll heter jag unicornchainsaw, Heter Alexandra in real life.
Vad du vill skriva om: Jag har stort intresse för smink & skönhet in real life så jag tänker/vill skriva om Mode, Updates på stardoll, Smink, Tips, hot buys, Gratis saker & mer, Det är ganska svårt att veta vad man ska skriva om nu, ehehe.
Tidigare erfarenhet av bloggning: Jag har ägt flertals bloggar med andra, Har haft en populär, drivandes spelblogg.
Hur länge du varit medlem på Stardoll: sedan -09 med olika pauser och olika medolls.
Vilka ritprogram du kan hantera (ex. GIMP, Photoshop, Paint): Gimp, Pixlr, Paint och photoshop kan jag hantera, Kan redigera bilder, Måla nya, göra collage med mera.
Övrigt: Är ganska aktiv på nätet och bloggar flitigt. Tycker om denna blogg väldigt mycket och skulle vara en stor ära att få testblogga.

Jag håller tummarna för att bli vald, Adjö.

2013-06-13 / 17:04:40
Postat av: manar12347

hej
mitt namn är manar12347 !
jag vill bli skriben här på stardollzerosv och kanske göra en outfit och sedan skriva hur mycket plaggen kostar och villken butik dom ifrån som dagens/veckans outfit !jag HAR ALDRIG ÄGT ELLER VARIT SKRIBENT I NÅGON BLOGG !
jag började spela stardoll år 2011 !
jag vet inte riktigt allt om min dator men paint vet jag att den har ???
ja det var det ni har en bra blogg med bra och duktiga skribenter !
/////manar12347

2013-06-13 / 20:21:22
Postat av: Sofia.t

Användarnamn: Sofia.t
Vad du vill skriva om: Det blir nog mest inspiration och kreativitet kring mode och inredning, då det är det jag är bäst på och tycker om att skriva kring :)
Tidigare erfarenhet av bloggning: Jag är själv en av de svenska starbloggarna för Sverige, men ska antagligen gå av snart pga. jag inte riktigt får skriva om det jag vill skriva om. Jag har varit det i ca. lite mer än ett år.
Hur länge du varit medlem på Stardoll: 5 år nu i juni :)
Vilka ritprogram du kan hantera (ex. GIMP, Photoshop, Paint): Paint och Photoshop, men i princip allt jag gör gör jag i Pixelmator.
Övrigt: Jag skulle vara intresserad av att skriva här för att jag gillar er inriktning och blandning mellan åsikter och uppdateringar.

Tack för möjligheten.

2013-06-13 / 20:32:01
Postat av: jakke88

i volunteer as tribute

2013-06-15 / 01:35:39
Postat av: colamalin

Vad du vill skriva om:Nytt i starplaza och updateringar
Tidigare erfarenhet av bloggning:jag har ej bloggat på en riktig blogg förutom vår skolblogg i skolandärjag är rätt aktiv och skriver på.1 ½ år.
Hur länge du varit medlem på Stardoll: sedan 2009 om man räknar med min äldsta gubbe....Vilka ritprogram du kan hantera (ex. GIMP, Photoshop, Paint):jag kan hantera paint och photo editor(om någon vet vad det är)
Övrigt: jag har följt stardoll zerosv rätt länge och som ni kanske vet har jag frågat många gånger när ni söker någon skribent, så jag kan en hel del vad ni skriver om... Även om jag inte är någon riktig bloggare så kan jag en hel del om blogger för jag kollar runt i minst 3 blogger per dag som misslisebell,stardoll zerosv och annat...tack för mig/ colamalin

2013-06-16 / 15:35:43
Postat av: zoeylove99

Användarnamn:zoeylove99
Vad du vill skriva om:Jag vill skriva om skönhet, smink och mode.
Tidigare erfarenhet av bloggning:Jag har tidigare haft en blogg som jag hade i 2,5 år ungefär, tycker det är väldigt kul att blogga.
Hur länge du varit medlem på Stardoll:Jag har varit medlem sedan 21/5-2009
Vilka ritprogram du kan hantera (ex. GIMP, Photoshop, Paint): Jag kan hantera Photoshop och Paint, GIMP, pixlr och PicMonkey
Övrigt: Jag är en tjej på 14 och ska börja 8:an jag ÄLSKAR shopping och smink/skönhet. Älskar även denna blogg SUPER mycket=) Skulle betyda mycket för mig om jag får chansen att skriva för denna blogg.

2013-06-16 / 16:56:53
Postat av: Unicornchainsaw

Hej! Eftersom jag var onöjd med min mall + verkligen vill bli skribent gör jag en ny, hoppas det fungerar, oh well.

Användarnamn: Jag heter unicornchainsaw på stardoll, Alessandra IRL, Kalla mig alex helst.

Vad du vill skriva om: Jag skulle vilja skriva om skönhet, smink och mode (Som stardoll handlar om, eh), Interjuver, Nyheter, Gratis saker, Nya saker, Inspiration, Ja, Det är svårt att säga nu vid skrivande stund om vad jag skulle skriva om, det varierar.

Tidigare erfarenhet av bloggning: Jag var skribent på ztardolls men för att vara ärlig, Sugigt ställe. Man var helt censuerad och jag gjorde ett litet misstag (som jag blir lite sur på mig själv för att jag var glömsk, men alla gör misstag, dom förstår bara inte det) och vart sparkad och fick testblogga igen men ägaren är väl helt off och fick något emot mig, Skitsamma, ni är säkert asgulliga. Jag har haft en stor spelblogg men jag tappade spellusten.

Hur länge du varit medlem på Stardoll: sedan -08 med olika medolls och småpauser.

Vilka ritprogram du kan hantera (ex. GIMP, Photoshop, Paint): Gimp, Photoshop & pixlr.

Övrigt: Tänkte att den här ''övrigt'' skulle vara en liten aboutme-ruta! Anyways, Jag är en 14 år ung tjej som hänger över tumblr, ritar, är med kompisar eller över inom smink. Är ibland allergisk mot människor & är obsessed med sköldpaddor. Wehey, Dåligt beskrivning om mig men hoppas ni finner mig trevlig, Adjö!

2013-06-17 / 22:35:29
Postat av: jimmyofc

Användarnamn:Jimmyofc
Vad du vill skriva om: helst
Tidigare erfarenhet av bloggning: nja inte stardollbloggar..
Hur länge du varit medlem på Stardoll: sen 2009
Vilka ritprogram du kan hantera : gimp, photoshop, har ju andra program oxå..
Övrigt: älskar lana del rey! Är inte inne så mkt på stardoll nu längre, men nu när det är sommarlov så kan jag, dör ju annars av tråk.

2013-06-19 / 09:48:21
Postat av: Melooon1

Användarnamn: Melooon1
Vad du vill skriva om: Inspiration, nyheter, vill egentligen skriva om det mesta, förutom gratis sakerna då intresset inte finns.
Tidigare erfarenhet av bloggning: har gästbloggat/sommarbloggat på en del bloggar, bl. a. lillelilleskutt.webblogg.se
Hur länge du varit medlem på Stardoll: Sedan 2009. Dock är Melooon1 sedan 2012.
Vilka ritprogram du kan hantera (ex. GIMP, Photoshop, Paint): Paint och gimp. Kan lite med photoshop men har inte tillgång till det.
Övrigt: Well, jag är Lina, snart 17 år. Jag kommer ha möjlighet att blogga 1-2 inlägg om dagen. Jag är en glad tjej som spenderar alldeles för mycket tid framför datorn.

2013-06-19 / 15:59:19
Postat av: Snyggalovea

Användarnamn: Jag heter Snyggalovea på stardoll.


Vad du vill skriva om: Jag skulle skriva om Mode,Design & inspiration.


Tidigare erfarenhet av bloggning: Jag har haft en blogg tidigare där jag bloggade om min fritid och så.


Hur länge du varit medlem på Stardoll: Jag har varit medlem i 1 år och nåra månader. Jag blev medlem : 2012-02-23


Vilka ritprogram du kan hantera (ex. GIMP, Photoshop, Paint): Gimp,Paint och Pixlr.com


Övrigt: Jag heter Alma och är 12 år. På fritiden ritar jag mycket och är med kompisar. Jag är mest hemma på dagarna men på helgerna kan det hända att jag är hos farmor och farfar. När jag är hemma och inte åker till farmor och farfar kommer jag att blogga ungefär 1-3 gånger om dagen. Jag är inne mycket på stardoll har inget att göra annars.

2013-06-25 / 20:10:24
Postat av: snyggalovea

Har ni fått min? Om ni har det så har jag glömt och skriva där vad jag vill skriva om. Jag vill skriva om outfits och makeup också. //Snyggalovea

Svar: Ja.
stardollzerosv.blogg.se

2013-06-26 / 09:29:12
Postat av: Cool_Tea

Namn: Cool_Tea
Vad vill du skriva om: Jag vill skriva om egna tankar och i stort sett det mesta kring Stardoll. (Inte gratissaker)
Hur länge har du varit medlem på Stardoll: I snart 2 år.
Vilka ritprogram du kan hantera (ex. GIMP, Photoshop, Paint): Jag kan hantera Paint. Och håller på att lära mig GIMP.
Övrigt: Om jag blir skribent hade jag uppdaterat minst 1 gång om dagen. Hade väldigt gärna velat bli skribent eftersom jag älskar att pyssla med Stardoll och det hade varit kul att åtminstone testblogga. :D

2013-07-08 / 23:42:57
Postat av: lilla_sommar

Har ni hittat alla ni vill ha än? :)

2013-07-12 / 00:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda