Nytt i Museum Mile

Nu finns det fyra nya, färgglada sidor med mode och inredning i Museum Mile.
(Den förra kollektionen har tagits bort från själva butiken men finns tillgänglig genom att söka efter den i katalogen)
Och om ni är extra intresserade av de tre tavlorna på tredje bilden så får ni passa på att köpa dem så länge de
finns tillgängliga för de är nämligen i begränsat antal!


Jag lyckades dessutom hitta de verkliga versionerna av tavlorna (klicka för större):


Till denna kollektionen av Museum Mile finns det även en tillhörande stylingdocka av Frida Kahlo.
Mina ögon fastnade direkt på denna gröna klännig som jag gärna hade velat se i starplaza!
 
Om själva kollektionen så får jag lite känslan av hatkärlek.
Hela kollektionen är verkligen upplivande med alla dess färger, men jag gillade verkligen ingen av klänningarna
och det mesta av inredningen ser jag just nu ingen användning av i min svit.
Jag fastnade dock för dessa fem saker poch även själva draken på sista bilden.
 
Vad tycker ni om den nya kollektionen?
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: anonym person :)

Jag tycker om den, men det är så synd att så mycket är för stardollars.
Jag tycker att Stardoll borde vara en sajt för alla, även de som inte vill spendera pengar på den.
Mer och mer blir ju till för bara superstars :/

2013-06-09 / 15:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda