Nya troféer (Uppdaterat)

Enligt en annan ny trofée så ska det finnas en mystisk symbol någonstans som man ska klicka på för att
kunna få troféen. Jag har själv inte hittat någon så jag blev tvungen att besöka USD
för lite information.
Symbolen som man letar efter ser alltså ut så här:och troligen så är den inte gömd på något
specifikt ställe, utan kan dyka upp var som helst och när som helst.

Min personliga åsikt är att det inte är lönt att ge sig ut på jakt efter den för jag vet att allt onödigt letande
skulle göra mig galen. Jag låter helt enkelt symbolen hitta mig istället.

Det har nu kommit en del nya troféer som kan komma till att kräva en del kämparglöd om man vill ha dem.

Vad tycker ni om troféerna? Är det någon ni kämpar för att få?
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Viktig fråga

RosaSmurf jag har en jätteviktig fråga!På en av troféerna står det så här: "The net, hitta och klicka på den mystiska symbolen"
Frågan är, vilken symbol? Om du vet så är jag tacksam för ett svar, tack för en bra blogg!

2013-06-26 / 19:42:32
Postat av: Unicornchainsaw

Ville bara säga att det känns som ztardollz.blogg.se härmar er med mycket, eh

2013-06-26 / 21:54:13
Postat av: Viktig fråga

Tack för svaret <3 :)

2013-06-26 / 22:55:50
Postat av: Anonym

Igår letade jag över hela stardoll efter den dära symbolen och har inte hittat.

2013-06-27 / 10:05:47
Postat av: Didilina10

Finns en annan ny också (tror jag) heter "Påverkare" och man ska: Rösta på någon eller något 5000 gånger. Värd 25sp och finns under socialt.

2013-06-27 / 10:47:17
Postat av: Floppizen

Yes , hittade min i skönhetssalongen ;)

2013-06-27 / 15:46:07
Postat av: TrendigaMufin

Jag hittade också min i skönhetssalongen! :)

2013-06-27 / 19:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda