Nya troféer #2

Nu har vi fått ännu fler troféer att kämpa för!

Påverkare: Att rösta 5000 gånger lär ju ta sin lilla tid... men det finns ett antal ställen där du kan rösta och de är: Catwalken, Hetast design, Video, någons svit, Album och Kollage.
Lättaste ställena att samla ihop 5000 på löpande band skulle jag säga är Catwalken och Hetast design då de
ställena uppdateras direkt med nya stilar och plagg, redo att röstas på!

Klättra till toppen: Att besöka 50 stycken medlemmar på levlarna 1-50 kan vara lite klurigare än det ser ut.
Man måste nämligen besöka medlemmarna i nummerordning!
Om ni håller muspekaren på troféen så kommer det stå inom parantes på exempelvis det här sättet: (3/50).
Och det visar då vilken level i nummerordningen som ni har besökt sist.
Men bara lugn! Stardoll är ej så grymma att de skulle ställer om mätaren om ni råkar hoppa över en level.

Har ni lyckats med att klara någon av dessa än?
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: LadyElvira99

"Klättrar till toppen" tycker jag verkar intressant, man får kämpa för det ett tag men kul att man måste gå runt och leta sig fram, haha! :) Tänker satsa på den ;)

2013-06-28 / 11:13:57
Postat av: Floppizen

http://oi44.tinypic.com/2nja5hj.jpg detta är Klättra till toppen pokalen

2013-06-28 / 15:02:43
Postat av: Jessica_hamby1

Jag har lyckats med klättra till toppen! :)
Det tog ett tag kan man säga.

2013-06-28 / 15:37:52
Postat av: sanna

Jag försökte mig på "klättra till toppen" men då förstod jag inte att det skulle vara nummer ordning så jag skrev upp alla levlarna 1 - 50 på ett papper och letade upp en på varje lvl. vissa var jättesvåra att hitta! sen efter det så förstod jag att det skulle vara nummer ordning! så då var jag bara på lvl 3! men ja det är väl bara att börja om igen då.. :)

2013-06-29 / 12:06:20
Postat av: Anonym

Jag har fått ''klättra på toppen''. Ett smart sett att söka på ett namn som INTE finns. Efter det så kan man söka på ett namn som är vanligt. T ex Emma. Då kommer det upp alla namn på Emma och då kan man skriva upp på level 1: Emma123 exempelvis. Det gjorde jag.

Jag har snart fått ''Påverkaren, har bara 500 ''röster'' kvar :)

/ Nellie_bredin.

2013-06-29 / 18:37:06
Postat av: Rebecca

Ett tips är att gå in på en stor klubbs medlemmar när man ska få pokalen Klättra till toppen. Jag gick in på AbsolutSwe-medlemmarna och letade från sida till sida. Lite klyddigt kanske, men det gick till slut! :)

Kram!
/Beccy

2013-06-30 / 13:03:39
URL: http://Beccys.blogg.se
Postat av: Didilina10

Har fått den där man ska rösta 5000 gånger, gjorde i catwalken där man bara kan klicka. Tog dock sjukt lång tid så lyssnade på olika podcasts samtidigt haha.

2013-06-30 / 23:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda