Nya starpointbelöningar

Sen det nya starpointsystemet blev aktivt så har man, varje gång man gått upp i level, blivit belönad med 3
starcoins och låst upp någon annan sak. Men för ungefär 1 månad sedan så ändrade de belöningarna.

Inte nog med att man nu får en högre sumnma starcoins när man levlar, utan det verkar som att man vid varje
tiotal kommer att få stardollars istället för starcoins!

Ju högre level du blir, desto högre kommer belöningen att bli.

Är ni överraskade över denna förbättring?
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det här är väldigt bra, speciellt för dem som inte är superstars! :)

2013-06-25 / 21:06:47
Postat av: Lillelilleskutt

great, great, great!

2013-06-25 / 21:34:48
URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se
Postat av: M-Moa-a

Jag gillar den!!:)

2013-06-25 / 21:40:25
Postat av: Anonym

Det enda jag tycker är lite roligt är att de tar gamla grejer, som t ex den där tavlan och sätter som en starpoint belöning. Lite dåligt eftersom att det redan är många som har dessa saker. Jag har t ex ett par byxor som jag köpte för jättelängesen, men som är en belöning på level 73 och jag är på level 64 men kan ha dem ändå.

2013-06-26 / 10:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda