Något som alltid fungerar

Något som man nästan aldrig ångrar att man köpte är vanliga T-shirts. De fungerar till nästan allt och de flesta är ruggigt snygga! Min absoluta favorit är den röda ifrån Riviera men den är tyvärr inte på rea, det är dock de andra så om ni tänker införskaffa er en t-shirt så är det smart att göra det nu! 
Om man vill ha någon som ändå står ut lite så finns det även massor med mönster och tryck! Min favorit är t-shirten ifrån PPQ, den använder jag väldigt ofta! T-shirten ifrån MR. är ju egentligen en killtröja men jag tycker att även tjejer passar utmärkt i den. Den randiga t-shirten ( som går att köpas för sc) är inte på rean men de andra två är det.
Har ni köpt någon t-shirt eller tröja på rean?
 
allan.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns den dära randiga i starplaza? vill ha den

Svar: Det gör den! Du hittar den lättast i katalogen om du bockar för alternativen "Toppar + Svart + Starcoins". Då ska den ligga på femte raden nerifrån :) // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-06-12 / 07:22:49
Postat av: Modmedveten

Älskar också T-shirtar! Älskar att ha de till hängslebyxor :)

Jag har tänkt på en sak, vet inte riktigt var jag skulle skriva den så jag gör det här :)

Det känns som att Stardoll har förändrats. När jag blev medlem, 2010 tror jag det var, jag har hållit på längre men det var då jag skapade dockan jag har nu. Iallafall, när jag blev medlem var stardoll kul. Det var en sida man kunde uttrycka sig själv, med smink, kläder, inredning. Och jag tänkte väl inte så mycket på det då som jag gör nu, men men. Nu känns det som att det handlar om att vinna. Att vara bäst på nåt, eller allt. Att ha den finaste, coolaste dockan, att ha den snyggaste suiten, att ha mest märkeskläder, ha 100 gästboksinlägg varje dag osv. Ingen verkar ha kul längre känns det som. Varje dag det är en ny CG/NCG har jag tänkt på att alla, verkligen alla ser likadana ut, vare sig det är kille eller tjej. Javisst, det finns några som står ut, men nästan alla ser likadana ut, nästan alla har samma idé. Det är inte kul tycker jag.

Jag vill bara att Stardoll ska bli som det var förut, inga tävlingar. Man bara, va'.

Svar: Åh snyggt! Jag håller fullständigt med dig, många tjejer vill hela tiden vinna CG och liknande och de tror nog oftast att de måste se likadana ut och "snygga" som alla andra. Dock tycker jag inte längre att det är fint med svart makeup runt hela ögonen, tjocka tjocka ögonfransar och långt rufsigt hår haha. Att det har blivit såhär är väldigt synd och jag håller med dig, stardoll borde bli som det var förut! // allan.
stardollzerosv.blogg.se

2013-06-12 / 16:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda