Gratis tröja och kommande saker från klubben Honey Maid

Detta är en klubb som automatiskt delar ut gåvor så fort den når antalet medlemmar som krävs.
Blir man medlem efter det att en gåva delats ut så kommer man inte att kunna få just den gåvan.


Gå till proxyn: www.proxoin.com eller www.proxite.us
• I fältet söker du efter stardoll.com och loggar sedan in
• I proxyns adressfält söker du efter: www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=4593325&action=ma&ac=4593325
(Du har nu automatiskt blivit medlem i klubben)
• Klart - Logga ut och lämna sidan!
Källa: USD
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter klubben? Jag menar om man vill söka på den

Svar: Honey Maid Grahamfuls club. Men eftersom att den endast är tillgänglig för dem i USA så går den ej att söka efter om man inte använder en proxy. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-06-20 / 19:04:59
Postat av: Anonym

Ok, då vet jag, men jag vågar inte använda en Proxy längre, fick virus när jag ville ha en gratissak så jag var tvungen att installera om hela datorn. Jag vet att ni säger att man gör allt på egen risk men ändå. Risken att det kan hända borde ju inte finnas.
Jag fick virus när jag ville ha den dära gratis-igelkotten om ni undrade.

2013-06-20 / 20:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda