En liten varning!

Jag fick ett suspekt meddelande ifrån min goda vän kring någon form av hemsida som vill att man ska skriva in sitt användarnamn och lösenord på Stardoll. Hon var förmodligen hackad. Hemsidan ser tillsynes ut att ägas utav Stardoll, vilket är vad ägarna till hemsidan vill. Detta stämmer dock inte, så vad ni än gör - gå inte in på hemsidan! 
Jag är inte dum nog att bli hackad. Så jag busade till det och skrev in koderna till ett gammalt, riktigt gammalt och värdelöst konto men jag fejkade lösenordet och vips - någon minut senare hade någon besökt min svit!
Jag antog att det var hackaren, alltså ägaren utav hemsidan för nu... ja nu är hon borttagen! 
Jag kände att det var nödvändigt för er att få reda på detta, och... vem gillar inte skvaller?
 
PS. Ge aldrig ut ditt lösenord! 
B.Lawless

Kommentarer
Postat av: Josefine_123

Oh shit vad hemskt! Tack för att du varnade! (=

2013-06-16 / 14:46:32
Postat av: sdmsilvia

Omg"!!!!!! Vad läskigt! Sidan ser ju jätte äkta ut! Om jag fick reda på sidan så skulle jag nog ha gjort de o blivit hackad!!!! Tack för varningen!

2013-06-16 / 15:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda