Ny lyxsvit: Yacht


 I onsdags så gjorde den nya lyxsviten, Yacht entré.
Om man köper sviten för 249 sd så har man möjligheten att skicka sin medoll på en lyxig båtsemester.
Här är exempel på hur de två våningarna i sviten kan se ut:

Med lyxsviten så kom det självklart även en kollektion av möbler.
Ni hittar butiken under namnet Yacht Club.
Jag har kollat runt en del i butiken och de flesta möblerna där är riktigt dyra!
Det billigaste man kan köpa kostar 12 sd och det dyraste 80 sd.
Efter prisklassen på butiken så var det inte tillräckligt många möbler som tilltalade mig för att jag ska vilja köpa sviten. För min del så kommer inte Yachten att bli något att slösa mina sd på.

Vad tycker ni om den nya sviten?
// RosaSmurf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda