Ny Gift-O-Meter

Idag så har vi fått en ny Gift-O-Meter med somriga gåvor!
Gift-O-Metern fungerar på detta vis att när man spenderat ett visst antal sd/sc som krävs för en gåva så
kommer den att levereras till ens svit.

För mig så var de flesta gåvorna en besvikelse. Särskilt de på sd-mätaren som jag inte tycker håller måttet med
tanke på hur mycket man måste spendera för att få dem. Men de gåvor som jag faktiskt gillade var nummer 5 på
båda mätarna. Men om jag ska spendera 100 sd för att få en mobil måste jag fundera lite på!
Stardoll brukar ju trots allt släppa en Gift-O-Meter precis innan någon större nyhet. Så att slösa alla sd på "skräp"
just nu känns lite ovärt.

Vad tycker ni om Gift-O-Metern? Var gåvorna tillräckligt tilltalande?
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: karro

AAAAHH DET ÄR JU LAZY OAF! :'D har suktat efter den där vattenmelon väskan IRL sen den kom ut! Måste nästan ha den på stardoll nu alltså... Lazy Oaf ilysm<3

2013-07-09 / 21:12:23
Postat av: Anonym

Gillade kläderna! Bättre än det brukar vara.

2013-07-10 / 10:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda