Ny funktion - Friendfeed

Jag satt och funderade lite, störde mig på att det var någon form utav lila mellanrum i det vänstra hörnet på min svit. Så jag klickade på det, och så vips kom Friendfeed upp! Friendfeed är en ny funktion på Stardoll där man kan få reda på all aktivitet ifrån sina vänner - utan anstängning!
Jag har funderat på denna funktion länge. "När kommer vi någonsin få en aktivitetsfunktion där man kan hålla koll på sina vänner?". Är det bara jag som inte har så stor koll på mina vänner här på Stardoll? Jag och många fler har överbefolkade kompislistor då jag accepterar alla förfrågningar på Stardoll.
Friendfeed får bara en massa plus ifrån mig. Den är helt enkelt perfekt.

TILLÄGG - Denna funktion är endast för Royality.

Vad tycker ni om Friendfeed? Tycker ni också att detta är en stor och viktig del för Stardoll?
 
B.Lawless

Kommentarer
Postat av: sarah

:o jag har ingen såndär ;s

Svar: Jag är säker på att du kommer få den snart. //B.Lawless
stardollzerosv.blogg.se

2013-07-24 / 14:02:36
Postat av: Anonym

Jag tror endast Superstar's/Royality's har den. För att jag har den inte heller och du är Royality och min vän Babel har den och hon är också en Royality medlem.

2013-07-24 / 20:13:25
Postat av: Anonym

jag som slutade vara royalhty för bara någon dag sedan!

2013-07-24 / 23:08:13
Postat av: anna

de var inte

2013-07-25 / 16:01:58
Postat av: Anonym

Varför har bara de som är Royality denna funktionen?

2013-07-25 / 16:41:15
Postat av: Jag är ett flygplan mjaou

Det är en bra sak att ha men det är urkasst att bara folk som är royalty har den, alla har rätt till att se vad deras vänner håller på med.

2013-07-30 / 22:25:16
Postat av: SmartNonon

Jag är ss och har denna funktionen, så det är inte bara för royalty :)

Svar: Den har publicerats för alla nu. :)
stardollzerosv.blogg.se

2013-08-08 / 16:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda