I'm back!


Hej! Detta är Didilina10 som skriver. Några av er kanske kommer ihåg mig? Jag skrev här på Stardoll-Zerosv för ungefär ett år sedan, men har blivit inaktiv p.g.a skola. Men nu är jag då tillbaka igen. Denna gång så lovar jag dock inte att blogga dagligen, utan jag kommer helt enkelt att skriva när jag har tid för det. 

För er som inte kommer ihåg mig så kan jag göra en kort presentation om mig. Jag heter Didilina10 på Stardoll och har varit medlem sedan 2008 (5 år!). Jag tycker att det är svinkul med mode och inredning och jag älskar att skriva. Genom åren har jag haft en del bloggar som jag skrivit på och sen är jag även en starbloggare på Stardoll. Här på Stardoll-Zerosv har jag ännu inte riktat in mig på vad jag ska skriva om, vi får se helt enkelt. Har ni några förslag är det bara att kommentera!

Ser verkligen fram emot att börja blogga här igen. 
Didilina10

Kommentarer
Postat av: LabradorGirl

Välkommen tbx! :)

2013-07-10 / 15:23:18
Postat av: claudia_emina

Saknat dig!!! :D

2013-07-10 / 18:51:43
Postat av: Mallymolly

Kul att du är tillbaka!

2013-07-10 / 19:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda