Gratis kjol

 
Ni har säkert fått detta meddelande på stardoll och det är alltså i princip via detta som man får kjolen.
• Klicka på meddelandet eller ► HÄR
• Leta upp ett erbjudande att genomföra
(Erbjudandena under fliken "Stardolls erbjudande" gäller troligen inte för kjolen)

När ni ska välja ett erbjudande, var då noga med att välja ett som är gratis och även läser vad som krävs för varje erbjudande så att ni inte köper eller installerar något mystiskt!

Här kan ni se vilket erbjudande jag gjorde för att få kjolen (fick även 5 sd som erbjudandet var värt).
Det enda jag behövde göra var att installera android appen som jag självklart sedan tog bort.
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: tiffanytiffy

Jag har inte fått detta meddelande öööö.. o.O ?

2013-07-11 / 17:00:46
URL: http://www.emmaskaninblogg.blogg.se
Postat av: unicornchainsaw

det står att det inte finns några erbjudande för mitt land. ._.

2013-07-11 / 20:05:25
Postat av: Anonym

Jag har inte fått det... ._.

2013-07-11 / 23:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda