Chanel Tribute

Nu finns den nya kollektionen av Chanel Tribute tillgänglig i starplaza!
Priserna ligger på 7-40 sd.

Jag gillar faktiskt hur de har placerat provdockorna på första planet då det är annorlunda från hur det brukar se ut.
Men själva kollektionen tyckte jag var rätt medelmåttig med tanke på priserna.Två av väskorna kostar t.ex. 25 sd
vilket jag inte tycker att de är värda.

I butiken finns det även en miss då denna klänningen lagts ut för 999 sc.
Bortsett från priset så måste man även vara minst level 32 för att kunna köpa den.
Så om ni är på den leveln och har råd med klänningen, passa då på att köpa den så länge den är för sc.

Gillar ni den nya Chanel kollektionen?
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: (ノಠ益ಠ)ノ karro

nä inget för mig... möjligtvis ett par skor men resten ??????? hur tänkte dom.

2013-07-04 / 14:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda