Transformation: Äldre dam

Finns ingen riktig innebörd med detta inlägget, utan det är bara jag som började leka
runt lite med sminket i omklädningsrummet i starplaza :'D

Resultatet blev iallafall en föråldrar RosaSmurf.


Detta är de få saker jag använde mig av för att genomföra transformationen.
Läppstiftet hade jag tänkt använda om inte firefox kraschat för mig och hela sminkningen försvunnit p.g.a det.

Jag är långt ifrån något proffs på att sminka på Stardoll, men jag blev ändå rätt nöjd.
Och om sminkningen inte försvunnit så hade ni fått se en närbild på den.
På nära håll såg det hemskt ut, men på avstånd så kan man faktiskt inte neka till att min medoll ser äldre ut!

// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: LoveLuckyLady

Det är så kul att man kan göra typ vad som helst på Stardoll! Jag tyckte du gjorde omvandlingen jätte bra!

Svar: Tack :) // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-24 / 18:57:32
Postat av: lillelilleskutt

Shiiit vad coool!

Fast läskig :O Är rädd för att åldras irl, vill adrig bli gammal och rynkig med grått hår.

Svar: Vill inte heller bli ett russin D: // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-24 / 19:44:06
URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se
Postat av: s.nilsson

Jag som tyckte att just den där frisyren var rätt så snygg, men nu ser jag bara "gammal tant" när jag ser den bland de andra håren x] Sjukt bra stylat btw :3

Svar: Haha! Förlåt för att jag förstört för dig 8D Men det går nog över! Tack x3 // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-25 / 12:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda