Ut med det gamla


Om man tar en titt i Killah, PPQ och Voile så kan man se att 2-3 av våningarna i vardera butik nu är tomma.
Stardoll har nämligen äntligen bestämmt sig för att rensa ut lite gamla kollektioner.
Detta resulterar i att plaggen som tidigare fanns på våningarna nu är säljbara och därför går att hitta i bazaaren.

Uppdatering:

Även i Decades så har det rensats ut gamla kollektioner. Hela 5 våningar står nu tomma.
De plagg som tidigare fanns där är även de säljbara och går därför att hitta i bazaaren.
 
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: lillelilleskutt

Äntligen! Har varit samma kläder sen jag började på Stardoll o.o

2013-01-31 / 20:01:23
URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se
Postat av: Theycallmemaddi

Hej! Jag hade massor av fina knästrumpor i min önskelista från PPQ, när den kollektionen togs bort försvann också mina strumpor, verkar lite dumt eller hur?

2013-01-31 / 20:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda