Tjäna ihop poäng till gratis SS


Jag har väntat i flera månader på att få skriva om stuffpoint.com för att jag först ville vara säker på att det fungerade, vilket det gjorde! Så läs igenom noga!


Stuffpoint.com kan man endast bli medlem på en gång per hushåll (detta för att de vill motverka fusk) och är en sida där man kan tjäna poäng genom att kolla videos, ladda upp bilder i fanclubs, delta i undersökningar, rösta i dagliga omröstningar m.m.

Poängen använder man sedan för att lösa in till saker som man vill ha, och i detta fallet är det säkert många som skulle vilja ha ett gratis stardoll kort som ger dig gratis SS i antingen 1, 3 eller 6 månader.
Men man kan självklart spara ihop till annat.
 
Jag blev medlem i september och hade nu i december lyckats samla ihop 25,000 poäng som var tillräckligt för att kunna lösa in till ett stardoll kort som gav mig en kod för att kunna bli SS i 6 måander!

____________________________________________________________________________________________
När man ska lösa in sina poäng till ett stardoll kort så går det till så här:

1. Man väljer att få kortet skickat till sig via email.
2. Sedan så ber de en att skriva in sitt telefon nummer
(jag angav mitt mobilnummer) bara för att de på sidan ska kunna veta att det är du som löser in dina poäng.
3. När man skrivit in sitt telefon nummer så ringer en datastyrd röst upp en efter några sekunder
(Man måste svara, men behöver inte säga något) och upprepar en kod som man ska skriva in på sidan för att genomföra "köpet".
Den datastyrda rösten lägger sedan på efter ungefär tre upprepningar.
4. Nu så bearbetar sidan ens "köp" vilket tar mellan 3-6 dagar. Efter det så får man ett mail med koden.

Här kan ni se mitt email bevis på att jag fått ett stardoll kort med gratis SS i 6 månader:


Och här kan ni se min tranaktionshistorik från stardoll efter att jag löst in min kod och valt att få alla
stardollars på en gång
:




För att kunna tjäna poäng så måste ni vara medlemmar, så gå till stuffpoint.com och skapa ett konto genom
att klicka på denna gröna knappen på deras sida!

När du är igång med att skapa ditt konto, se då till att använda en giltig mail!
Du måste nämligen kunna logga in på den för att verifiera ditt konto.
Men om ni inte känner för att använda er egen, skapa då en ny mail som ni använder endast till stuffpoint.


I vanliga fall behöver man bara söka efter Stardoll i menyraden och så kommer det upp massa
saker som motsvarar den sökningen som stardoll korten.

Men just nu krånglar det på sidan, så ni kan alltid gå till min profil och klicka på de som jag lagt i
min önskelista för att sedan kunna lägga till dem i er.





Tjäna poäng gör ni genom att delta i undersökningar, titta på videos och ladda upp bilder i klubbar.
Ibland kan kategorierna, särskilt i SuperSonicAds, vara lite tomma, men det är för att de på sidan uppdaterar
och byter ut erbjudandena.
De kategorier som jag tjänar mina poäng i är Daily Surveys, SuperSonicAds, PWall, Radium,
Matomy, V11 Vids, Virool Vids och Crowdflower
.
 
I kategorin Daily Surveys så brukar det bara vara undersökningen för 480 poäng som fungerar om man lytckas kvalificeras för den.
 
De kategorier som också kör med undersökningar är SuperSonicAds, PWall, Radium och Matomy.
 
I kategorierna V11 Vids och virool Vids tjänar man lätt 5-9 poäng per video.
V11 Vids erbjuder ungefär 3 videos om dagen där man tjänar 9 poäng per video.
Virool Vids uppdaterar mer konstant med videos, men de ger en bara 5 poäng per video.

Även kategorierna SuperSonicAds och Matomy erbjuder videos för 9 poäng.
SuperSonicAds har dock inte haft några videos på ett tag medans Matomy erbjuder ungerfär
3 videos om dagen.



I Kategorin Crowdflower finns det ofta många uppgifter, men endast den för 125 poäng går att
slutföra för oss i Sverige.
Men om man förstår sig på denna uppgiften så är det lätta 125 poäng att tjäna!


Sen finns där dessa två uppdrag som man kan genomföra en gång om dagen genom att rösta
vilken omröstning som helst för 5 poäng och sen att visa en startsida för 5 poäng.

Här klickar man bara på texterna och så tar de en till uppgiften.
 

 
Sen finns där även denna knapp som man kan trycka på 5 gånger om dagen
(10 gånger om man nått leveln brons/silver och 15 gånger om man nått guld).
Knappen ger en oftast 1, 3 eller inga poäng alls per klick.
Men har man tur som jag hade en gång så kan den ge en hela 100 poäng för ett klick.




Till sist har vi fanklubbarna!
Dem blir man medlem i och kan ladda upp bilder i som man nästa dag får poäng för.
Man får olika mycket poäng beroende på hur många bilder man laddat upp.
 

Innan man väljer ett erbjudande att slutföra så ska man vara noga med att man valt kategorin Free och verkligen läsa vad erbjudandena säger att man ska göra så att man inte väljer något som man senare ska betala.

Erbjudanden som vill att man ska ladda ner saker och installera ska man absolut undvika!
Man vet aldrig vad för virs de annars kan föra med sig
.
Så man ska hålla sig till videos och undersökningar!




Om ni inte tycker att ni får ett tillräckligt bra svar
av mig så kan ni också fråga lady.gaga12341.
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: Krisustina

WOW!!!
Är du helt säker på att det är säkert, jag menar, stardoll varnar ju alltid för att det inte finns ställen var man kan få gratis SS medlemskap osv...?

Svar: Jag har lagt upp mina bevis på att jag löst in till ett stardoll kort på 6 månader, så det är säkert och fungerar. Det fungerar som så att när man löser in sina poäng så beställer de på sidan hem det man önskar vill ha och skickar sedan vidare till dig via mail. På ett sett är det gratis för att du inte betalar med riktiga pengar, men sen betalar du ju för det med poäng som du tjänat ihop på sidan via reklam och undersökningar som själva sidan tjänar på. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-06 / 10:39:28
Postat av: Lina-Bloom

Går inte att bli medlem :( står bara could not open socket...

Svar: Jag la till en annan bild iställer för den "Create an Account". Följ den nya instruktionen för att se om det fungerar bättre. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-06 / 10:44:51
Postat av: jennifer

Jag kan inte bli medlem.. det står could not open socket när jag försöker ? :O

Svar: Jag la till en annan bild iställer för den "Create an Account". Följ den nya instruktionen för att se om det fungerar bättre. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-06 / 11:39:39
Postat av: Prinka-99

Denna sidan har jag vetat för längesedan =)! Men jag var osäker om den fungerade. Tack att du har bevisat det =)!

Svar: Varsågod :) // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-06 / 12:11:48
URL: http://www.stardollmorethanagame.blogg.se
Postat av: Anonym

försöker skapa konto men kommer till en sida att sidan inte hittas eller nåt

Svar: Jag la till en annan bild iställer för den "Create an Account". Följ den nya instruktionen för att se om det fungerar bättre. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-06 / 12:34:19
Postat av: Bella :(

när man ska bli med så står det could not open socket.. Varför då?

Svar: Jag la till en annan bild iställer för den "Create an Account". Följ den nya instruktionen för att se om det fungerar bättre. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-06 / 12:52:02
Postat av: theycallmemaddi

Hej, när jag försöker göra ett konto står det bara "Could not open socket". Jag försökte flera gånger med samma sak stod bara hela tiden. :(

Svar: Jag la till en annan bild iställer för den "Create an Account". Följ den nya instruktionen för att se om det fungerar bättre. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-06 / 14:22:48
Postat av: tilja19

Hej Rosasmurf
Jag skulle jätte gärna vilja bli medlem på stuffpoint men det står: could not open socket. Har sett i chatten att flera andra har haft det problemet. du kanske vet vad man kan göra åt det?
tacksam för svar
:D

Svar: Jag la till en annan bild iställer för den "Create an Account". Följ den nya instruktionen för att se om det fungerar bättre. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-06 / 14:44:16
Postat av: Cissyziara

Jag är lite osäker På detta Är det virus fritt?

Svar: Sidan är virusfri så länge du inte får för dig att göra något uppdrag som säger att du ska ladda ner och installera saker. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-06 / 14:53:43
Postat av: snyggasnuska

JAG Fattar inte o.O kan du inte förklara på ett lättare sätt?.

Svar: Jag satt uppe hela natten för att få ihop inlägget på ett bra sätt. Så lättare tror jag inte att jag kan göra det. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-06 / 16:00:06
Postat av: EvEs__95

Varför kommer det upp såhär när jag klickar på create account, Could not open socket ?

Svar: Jag la till en annan bild iställer för den "Create an Account". Följ den nya instruktionen för att se om det fungerar bättre. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-06 / 16:07:33
Postat av: Primrue_

Hej!
Dethär är en fråga, men inte om stuff point...
Jo, jag är ju medlem på stardoll academy, och nu är jag på det uppdraget där man måste å 15 röster på sin årsbok för att kunna gå vidare till nästa uppdrag.
Jag har inte fått några röster alls!
Hur gör man för att få röster?
Jag vill helst inte gå omkring till andra medlemmars svitar, och tigga om röster.. ;)
Några tips om hur man kan göra?

Svar: Du kan besöka andra medlemmar och rösta på deras årsböcker och sen skriva en kommentar i deras gästbok att du röstat så kanske de röstar tillbaka :) // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-06 / 16:58:53
Postat av: ..

fattar inget

Svar: Jag kan tyvärr inte förklara bättre // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-06 / 17:02:36
Postat av: EvEs__95

Det funkar fortfarande inte

Svar: Har uppfattat att många inte kan bli medlemmar på något sett, och jag vet inte vad det beror på. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-06 / 17:51:57
Postat av: Emmiz_star

Hej! (:
Jag undrar om man måste utge adress senare om man skulle vilja ha kanske ett presentkort (som jag såg fanns). För efter jag fått stardoll SS kanske jag vill tjäna till det. Tack på förhand.
/Emma (;

Svar: Om presentkortet inte går att skicka via email så måste du ange rätt hemadress för att kunna få det skickat hem till dig. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-06 / 18:04:04
Postat av: lillelilleskutt

Snyggt jobbat smurfen!

Svar: Tack! 8D Så sjukt svårt det var att sätta ihop detta inlägget på ett bra sätt! xD
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-06 / 18:28:13
URL: http://lillelilleskutt.webblogg.se
Postat av: Anonym

jag har följt dom nya instruktionerna men funkar ändå inte! :(

Svar: Har uppfattat att många inte kan bli medlemmar på något sett, och jag vet inte vad det beror på. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-06 / 19:14:27
Postat av: Sara_klar

Är du glad nu ? :D
Tjänade du mycket poöng av dom som blev medlem på den sidan ? haha du är så dålig, du ' värvade' eller vad man nu säger, så bara för det fick du poöng för alla som blev medlem genom just den sidan du skrev, så dåligt. l o l .

Svar: Om de blir medlemmar via min länk och tjänar poäng så får jag en liten procent av det de tjänar. Länken är inte osynlig och man ser lätt att det är en värvningslänk, så det är inte hjärkirurgi att bara ändra länken till stuffpoint.com. Men att jag använder min länk när jag tipsar om en sida som de annars inte hade hittat ser jag inget problem med. Så du behöver inte vara så bitter. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-06 / 20:51:32
Postat av: leximikipu

har kollat dina instruktioner flera gånger, har klickat på både "register" och "create an account" och fyllt i allt med giltig mejl och allt. Fortfarande could not open socket.

Svar: Har uppfattat att många inte kan bli medlemmar på något sett, och jag vet tyvärr inte vad det beror på. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-06 / 20:51:44
Postat av: ..loren..

det går lixom nt..hur jag än försöker :c

Svar: Har uppfattat att många inte kan bli medlemmar på något sett, och jag vet tyvärr inte vad det beror på. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-06 / 21:04:17
Postat av: juztins

Hej!
Jag undrar vrf står det såhär när man ska försöka få iop pöng: awarded when you submit your mobile number and confirm PIN. hur fixar man det ?

Svar: Det kan vara att du måste göra klart din profil under "settings" innan du kan börja tjäna poäng överallt. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-06 / 21:04:50
Postat av: Smieldrawing65

Har läst och fatatr inte hur man skapar ett konto nu för tiden! Kan du kanske skriva en uppdatering eller nåt sånt om hur man skapar ett konto? Fatar inte och jag tror det är många andra som inte heller gör det?

Svar: Jag har ju redan skapat ett konto och kan inte skapa ett till med risk för att bli bannad från sidan. Men när man klickat på Register/Create an account så ska man bara välja ett användarnamn, fylla i sett lösenord 2 gånger, skriva i sin email och sitt födelsedatum och land. Sen bockar man för boxen om att det är ens enda konto. Sen skriver man ner orden som står i boxen för att de ska veta att man är en riktig person och sen klickar man på den blå knappen där det står "Create Account". // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-06 / 21:35:33
Postat av: Justinbieberlover.

Jag fattar inte jag blev medlem. Jag gick med medlemar, & jag fick inga poäng?:S .. & när jag skulle se på video! så stog det att det inte finns! några videor !:/

Svar: videos är inte alltid tillgängliga. Kategorin Viroll vids brukar dock uppdatera med nya rätt många gånger om dagen och de flesta videosarna ska man minst ha sett 1,5 minut av för att de ska ge en poäng. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-06 / 22:30:41
Postat av: Belieber

Kan dom som redan har ss skaffa de? Jag har redan ss.

Svar: Absolut! // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-07 / 10:01:17
Postat av: :)

Jag är medlem på den sidan och har varit det ungefär sedan augusti men jag har bara 558 poäng, hur bär du dig åt? Hur kan du tjäna så mycket poäng på så kort tid? Förresten Gratulerar! Jag menar det verkligen! Det är coolt att du har lyckats! Jag trodde det skulle ta minst ett år att få så mycket poäng, men du har bevisat att det bara behövs några månader :D

Svar: Jag trodde också att det skulle ta längre tid än vad det gjorde, men när jag märkte hur bra det gick så fortsatte jag att vara aktiv varje dag. Och när jag väl kom upp i 10.000 så ville jag inte vara lat och stanna där utan jag skulle upp till 25.000! Har man tålamod och är aktiv på sidan så har man ett SS kort på nolltid! :) // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-07 / 12:32:58
Postat av: mattiz2

Jag har 2 frågor . Hur länge sparade du poäng? Kostar det samtalet man får nånting eller är samtalet gratis ? Jag är väldigt nyfiken eftersom ifall samtalet kostar så vill jag nog inte bli medlem där . Men annars BRA INLÄGG! :D

Svar: 1) Efter att ha varit aktiv i ungefär 2 månader så hade jag lyckats samla ihop 25.000 poäng, men löste inte in dem förrän 1 månad senare när jag visste att jag snart skulle få en egen dator så att jag inte gick miste om några SS dagar. x) Under december månad när jag egentligen hade råd till ett ss kort så fortsatte jag ändå att samla poäng, så jag börjar inte lata mig även om jag har tillräckligt med poäng. 2) Efter att de ringt upp mig så kollade jag hur mycket pengar jag hade kvar, men kan inte minnas att det ska ha skett någon förändring där :) // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-07 / 12:43:21
Postat av: Beliebeeeeer

Hejsan kan dom som redan är ss oxå göra de?
Kram

Svar: Absolut! Dina nya SS dagar lägs ihop med de du redan har x) // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-07 / 13:33:48
Postat av: en tjej

kostar det eller???????

Svar: Nej! I utbyte mot att du gör undersökningar, kollar på videos, är aktiv i klubbarna o.s.v så får du poäng som du sedan kan lösa in. Du "betalar" alltså med påoäng som du tjänat. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-07 / 13:52:58
Postat av: Lady.gaga12341

De va nån som undra om de va säkert.
De är nog säkert för de är ett samarbete.
Stuffpoint får riktiga pengar när vi gör "tasks".
För stuffpoint samarbetar med olika sidor, som de sedan för betalt för när vi slutför dom. När vi har samlat ihop tillräckligt med points & "köper" koden så köper stuffpoint en superstar-kod till oss från Amazon.com eller nån liknade sida. Och de är ju likadant som om man köper de personligt på Amazon.com eller i en spel-affär. Stardoll tjänar ju ändå på det. Så jag tror inte man kommer bli av med sitt konto :)

Svar: Exakt! Stuffpoint tjänar på att vi slutför uppgifter, tittar på reklam o.s.v. Och i utbyte ger de oss poäng som vi kan lösa in till saker som vi vill ha. Och det vi löser in våra poäng till köper de in från Amazon :) // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-07 / 14:30:55
Postat av: tjej77

Finns det inte ett annat sätt att få SS
Obs: uttan poäng.

Svar: Det finns inga andra sätt att få gratis SS på. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-07 / 15:06:28
Postat av: vendela

Jag har läst instruktionerna och gjort allt rätt men det står ''could not open socket''. varför? :o

Svar: Jag har tyvärr ingen aning om varför det blir så. Jag har kontaktat stuffpoint om det men inte fått svar från dem än. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-07 / 18:25:42
Postat av: m-moa-a

kommer det mycke mejl eller är det bara när man ska lösa in sitt "pris"?? =)

Svar: Du får endast ett mejl där de skickar din kod. Detsamma gäller när den datastyrda rösten ringer en. De kommer INTE kontakta dig på något sätt förutom när du löser in dina poäng och måste få din kod. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-07 / 20:31:39
Postat av: ninni

hur gör man på crowdflower grjejen det står att man ska söka men det funlar inte kan du vssa hur du gjjjorde ?

Kram

2013-01-08 / 15:07:21
Postat av: theycallmemaddi

Inte för att vara oförskämd men jag tror inte du förstår vad vi menar. Vi kommer fram till uppgifterna där man skapar kontot, och fyller i de. När man sedan trycker på knappen "Create account" laddra sidan en stund och sedan står det bara "Could not open socket". Problemet har alltså inte något att göra med vilken knapp man trycker på :)

Svar: Tack för upplysningen! Har inte fått så tydlig information x) Då kan det vara så att sidan är överbelastad just nu eller nåt. Att de uppdaterar eller ändrar sidan på något sätt så att personers begäran om att bli medlem inte kan behandlas. För mig så har sidan laddat väldigt mycket när jag försökt logga in och besöka olika kategorier. Så om man vill bli medlem så kanske man får försöka ett antal gånger och kankse olika tider på dygnet för att det ska fungera :o // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-08 / 17:14:23
Postat av: Linnea

Hejsan! Sidan lät asbra, det jag undrar är om de inte lurar en på pengar eller nått när man skriver i sitt telefonnummer och man ska svara osv? :)

Svar: Jag kollade mitt saldo innan jag skrev in mitt nummer och efter att det ringt upp mig och kunde inte se någon förändring :) Kan också tillägga att de inte kommer ringa upp i annat syfte än när du löst in dina poäng och behöver en kod för att kunna gå vidare :) // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-08 / 18:33:56
Postat av: Amy-princess01

Så hur många konto kan man skapa per ip adress? Har typ glömt mitt kontonamn och de >.<

Svar: Det var ju inte bra! :o Ett konto per hushåll står det som regel på sidan. Men försök komma på vilket användarnamn och mail du använda oc gå sen till http://stuffpoint.com/contact.php så kanske du kan få tillbaka dina konto uppgifter! :O // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-08 / 19:38:50
Postat av: Bella

Har inte kunnat göra något uppdrag fast jag blivit medlem. Det står att man ska vänta typ 15 minute för att att det ska redigeras eller något. Måst man göra det varje gång när man ska ta ett erbjudande?

Svar: Olika erbjudande tar olika lång tid på sig att leverera poängen efter att man slutfört dem. Vissa undersökningar kvalificeras man inte heller alltid för vissa dag beroende på vad för personuppgifter man angett. Så om man inte kvalificerat så har man inte slutfört uppgiften och kan därför inte få poäng. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-09 / 16:55:06
Postat av: biaatchhh

Hej jag har en fråga: Förstod man det som roboten sa?

Svar: Den upprepar en fyrsiffrig kod på engelska 3 gånger, sen lägger den på. Man förstår, men man får spetsa öronen och lyssna noga ^^
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-09 / 18:12:19
Postat av: Miss_idis

Hur fixar man sånt där ss som du fick??
Blev det gratis?

Svar: Om du läst inlägget så har du svaret. Slutför uppgifter - få poäng - lös in poängen när man har tillräckligt mycket - få SS kort - lös in det och bli SS. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-09 / 18:21:45
Postat av: molly

Har typ holt på i flera timmar fast det inte hänt något. När man tagit ett erbjudande hur gör man då? Har inte fattat det ännu ;(

Svar: Undersökningarna under kategorin "Daily Surveys" som ger mellan 480 och 720 poäng vill man ju gärna slutföra, men i och med att det är en undersökning där man ska upp ge kontaktuppgifter (falska funkar också) så kvalificeras man inte alltid till den målgrupp som undersökningen söker. Man kan ju prova några gånger med olika kontaktuppgifter, men om det inte funkar just den dagen så tycker jag inte man ska lägga ner mer tid på det, utan istället ägna sig åt att ladda upp bilder i klubbarna som ger dig dina po'ng nästa dag. Man får olika mycket poäng beroende på hur aktiv man varit. Jag brukar få runt 200 poäng och uppåt efter att jag varit aktiv i klubbarna. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-09 / 20:06:14
Postat av: ellé.

Hej rosasmurf :) ... Jag skapade en konto? Men sedan! följde jag instruktionerna på bilden som du la på bloggen, att man skulle gilla klubbar för att få poäng eller ladda upp en bild! det gjorde jag redan! men fick inga poäng varför är det så konstig o.O :( :(

Svar: Bilder man laddar upp i klubbar får man inte poäng för förrän nästa dag. Precis som jag skrev i inlägget :'D Du ska se att imorgon har du tilldelats poäng för den bild/bilder du laddat upp. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-10 / 19:11:08
Postat av: Elsa-666

Hej! Jag skapade konto för 2 dagar sen, jag har 35 poäng.. väldigt lite för 25000 poäng... det är svårt, de som man får mkt poäng för klarar man aldrig av, jag laddade 2 bilder, asså i stardoll clubben, hur många poäng får man typ för 1 st? :) Tack för tipsen! :D

Svar: Ja, undersökningar som är värda mycket kan vara svåra att kvalificeras för då de söker en viss målgrupp för olika undersökningar. Man tjänar lite olika mycket poäng för bilderna man laddar upp i klubbarna beroende på om de passar in i klubbens tema, om beskrivningen av bilden är passande, om folk gillat bilden osv. Men om du verkligen ska tjäna på att ladda upp bilder i klubbar så räcker det inte med två stycken x). Jag laddar t.ex. upp en bild i 30 stycken olika klubbar och kan för det få runt 200-300 poäng x) // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-11 / 14:10:20
Postat av: Twinkly18

Jag har blivit medlem, men när jag ska gå till din profil står det något konstigt som "WARNING StarDoll.wjkakjjajkskjsd" typ med massa bokstäver och siffror och grejjer...Vet du vad det är?
Och sen;
Kan man bli medlem och få stardollars och gratis ss om man redan är ss? Förlängs då ss-medlemskapet, eller måste jag vänta tills jag är o-ss? Och när man får gratiss ss, får man då gratis sd på köpet???
Tacksam för svar!

Svar: 1) Ibland när man besöker vissa delar av sidan så har den inte laddat korrekt och då kommer det upp massa koder. Så det är sidan som krånglar lite. 2) Jag var ju inte SS när jag löste in min kod, men jag skulle tro att de nya SS dagarna läggs ihop med dina gamla. 3) Det ingår SD i alla stardoll korten! Det för 10.000 poäng ger dig SS i 1 månad och 150 SD. Det för 15.000 poäng ger dig SS i 3 månader och 450 SD. Det för 25.000 poäng ger dig SS i 6 månader och 900 SD. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-11 / 14:50:49
Postat av: Elsa.

Hur skapar man ett klubb & hur lägger man upp bilder o.o? :)

Svar: Om du kollar på "klubb bilden" som jag lagt upp i inlägget så kan du se att jag ringat in "Images" och "Add an image". Om du sen vill lägga till en egen klubb så kluckar du på "Fan Clubs" och sedan "Browse Clubs". Sen skrollar du ner till texten "Cant find a club you want to join? Why not Create a Fan Club!" och klickar på den blå texten. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-12 / 15:26:05
Postat av: Elvira

Hej, jag har skapat en gubbe och jag undrar hur man lättast och snabbast kan tjäna ihop points?
För mig så funkar ingen survey och jag kan inte ladda upp bilder i klubben för då måste man ha klarat av en survey :L Vilken survey är lättast? D:

Svar: Vad står det när du försöker vara aktiv i klubbarna? För jag tror inte att du ska inte ha behövt klara av en viss survey för att kunna ladda upp bilder.... Däremot så kanske du först måste göra klart din profil och ha bekräftat ditt konto via länken som de skickat till din mail. Man tjänar lättast poäng på videos, uppgiften i crowdflower på 125 poäng, och att vara aktiv i klubbarna. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-13 / 13:42:46
Postat av: Elvira

När jag försöker ladda upp bild så står det: You need to be at least Level Member to add images!
Å då måste man ha 100% i profil grejjset xp å jag måste : -Complete at least 1 offer or 1 Task 0 Offers / 0 Tasks



Svar: Gör då först klart din profil. Sen har jag för mig att under kategorin "Tasks" så finns det en lätt uppgift där man ska gilla stuffpoint via facebook. Gör båda de sakerna så kan du börja vara aktiv i klubbarna. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-13 / 17:47:17
Postat av: Elvira

Tack, gjorde det :D

Exakt hur mycke poäng grejjs får man när man laddar upp bild till en klubb?

Svar: Det är lite olika. Stuffpoint delar än så länge ut 6.000 poäng mellan drygt 120 personer varje dag. Så den som varit mest aktiv får mest. Vissa dagar har jag fått mellan 200-300 poäng, men idag fick jag hela 792 poäng. Poängen tilldelas dagen efter, så man får dem inte efter varje uppladdad bild. Här kan du läsa lite om hur det fungerar http://stuffpoint.com/earn.php?go=stuffpoint //RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-13 / 19:56:01
Postat av: Elvira

Kan man ladda upp flera bilder till en klubb på en dag och nästa gång få poäng för alla eller får man bara för en? Hur är man mer "aktiv" da? :o Vad gjorde du för att du fick nästan 800 XO

Svar: Du kan ladda upp flera och få poäng för dem. Se bara till att de har med klubbens tema att göra. Man kan vara aktiv genom att ladda upp bilder (såklart), men även att ställa/svara på frågor, skapa polls. Jag gjorde som jag alltid gör. Laddar upp minst en bild i klubbarna som jag följer. Sen beror det också på om andra har gillat ens bilder som man laddat upp. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-13 / 20:13:22
Postat av: Elvira

Gills det om man själv kommenterar sin egna bild? XO

Svar: Ingen aning xD // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-13 / 20:47:04
Postat av: Saraaaa2

Hej, jag blev medlem och gick med i massa klubbar,laddade upp bilder, gjorde egna polls, svarade på frågor i asmånga klubbar :/ men jag har ändå bara fått ungefär 100points extra än vad jag hade igår -.-


Svar: Det är 6.000 poäng som delas mellan drygt 120 personer som varit aktiv i klubbarna. Den som varit mest aktiv osv får mest poäng. Så man kan tjäna helt olika beroende på hur aktiv man själv och alla andra varit. // Rosasmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-14 / 16:38:30
Postat av: Linn


Hur mycke points kan man tjäna per dag? Ungefär hur mycke tjänar du och hur tjänar du points?

Svar: Alla länder har olika olika uppdrag och olika många. De från USA har t.ex. fler uppdarg än oss i Sverige och har inga problem med att kunna tjäna poäng. På en dålig dag så kanske jag tjänar runt 200 poäng och på en bra dag där jag lyckats slutföra många undersökningar så kan jag tjäna runt 1300 poäng. Men på senaste har jag satsat allt på klubbarna och tjänat runt 300 - 900 poäng om dagen. Sen tjänar jag lite av att kolla på videos. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-14 / 16:52:09
Postat av: sally2887

när jag ska lägga ut en bild på stardoll klubben så står det så här: You need to be at least Level Member to add images
fins det level på det eller?

Svar: För att nå leveln "Member" så måste du 1. Ha verifierat ditt konto via länken som skickats till din email 2. Slutfört minst "one offer or task" 3. Fullt i "basic information" under "settings". // Rosasmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-16 / 20:53:01
Postat av: misha-998

hur gör jag så att mitt konto blir 100% komplet?

2013-02-08 / 19:26:09
Postat av: misha-998

hur verifierar jag mitt konto för när jag klikar på den ''kanppen'' så står det, confirm account. men det händer ändå inget efter. :(

Svar: Du ska ha fått ett mail från stuffpoint med en verifierings länk. Så du får logga in på din mail och klicka på länken som de skickat till dig. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-02-10 / 14:28:08
Postat av: T_grannen

Lite osäker med att ge telefon nummer, men säger de koden tre gånger?

Svar: Det är en dator som ringer upp och som med en datorröst upprepar koden tre gånger och som efter det automatiskt lägger på. Jag var också jätte osäker på att ge ut mitt telefon nummer och frågade först andra medlemmar om det var säkert. Till slut vågde jag och väntade nervöst för jag visste inte om det var en riktig person eller dator som skulle ringa. Blev dock lättad över att det var en dator så jag slapp säga något, så allt gick bra för mig. De drog varken några pengar eller har försökt kontakta mig. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-04-07 / 16:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda