Stardoll-teamet är så otroligt gulliga!

Halli hallå, jag är hemskt ledsen för min dåliga uppdatering. Saken är den att min dysfunktionella dator har hamnat på reparation och jag blev lämnad kvar med mammas förevigt krångliga MAC.
 
Idag skulle jag bara vilja berätta för er att jag tycker att Stardoll-teamet som svarar på mina meddelanden är otroligt gulliga. Jag tänkte också dela med mig lite av vad dem svarat på mina brev. 
 
Svar på mitt feedback-mejl om att jag tyckte att Stardoll Academy borde fortsätta: 
Hej B.Lawless,

Tack för ditt meddelande och härliga beröm! Det gör oss verkligen glada att höra. Vi skickar din feedback vidare till våra utvecklare och håller tummarna för att de har ett nytt år på gång...!
 
Svar på mitt mejl om att det inte går att växla Stadcoins till Stardollars längre: 
Hi B.Lawless,

Thanks for getting in touch with us.

As some of you may have noticed, we have made some changes to our exchange function.
That feature will now be taken away and whilst we realize this may take some time to get used to, we have also made it easier to earn free Stardollars through our regularly updated Earn Stardollars page. If you would rather keep things simple, you can always purchase Stardolls.
We hope you embrace the changes and bear with us as we find new ways to make your Stardoll experience a better one.
 
 
Inom en del frågor slår jag vad om att meddelanden automatiskt skickas via dator, men man kan verkligen se att det första är skrivet just för mig och det är fantastiskt att dem lägger tid på våra frågor och funderingar! Dessutom fick jag svar på mina brev efter bara några timmar. 
 
 
 
Om ni har frågor, problem eller klagomål angående Stardoll, skicka ett meddelande HÄR, men bara om det verkligen behövs.  
 
B.Lawless

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda