Saker folk skriver om mig i chattrummen.

Inlägg av B.Lawless, 16 år. Tror på civilförsvar och är någorlunda androgyn. Passionerad uttryckare och estet. Har principer och förväntar sig att chattrum ska vara till för att dela tankar och acceptera andra. 
 
Vi är alla "perfekta", även fast vi inte har välgrillad hud, stora ögon, långt hår och oanständig klädsel. 
 
 
Vad jag har fått för kommentarer i olika chattrum: 
 
- Hej spöke. Du är jättevit. 
- Är du en pojke? 
- Hahahahaha o.o hon ser inte klok ut
- Du borde byta frisyr, clown. 
- Var är ditt hår? 
- Kan inte nån bara kicka b.lawless -.- 

Människor som klär sig i sin egna stil, spelar ingen roll om den är utmärkande eller inte, har aldrig haft rätten till att bli nertryckt av ytligheten mänskligheten har att bjuda på idag. Skärp er, kommentera aldrig någons utseende. Tryck inte ner någon. 
 
Acceptera andra, tack. Dem är inte skyldiga till alla världens problem. 
 
B.Lawless
 
 

Kommentarer
Postat av: heidi101

aww stackars dig anmäl dom! dom förtjänar inte att göra så mot dig!

2013-01-22 / 14:32:39
Postat av: princeccan.

mkt snyggare än dom flesta jag sett!! :)

2013-01-22 / 15:01:43
Postat av: 01elan

anmäll föresten gratis saker flicken fungerar inte

2013-01-22 / 17:23:16
Postat av: Babel456

Mina åsikter är: Om man ska jämmföra så är du ju mycket snyggare och kreativare än "fjortis" medollerna" Om man kan utrycka sig så. ;)

2013-01-22 / 17:30:42
URL: http://mirandasfotovardag.blogg.se
Postat av: m-moa-a

att man kan säga så till någon! herregud vad elakt.... du har mitt stöd, häller fullkomligt med dig!=)

2013-01-22 / 17:39:15
Postat av: vijolblomman

hittils har jag aldrig sett någon perfekt människa som dom är att dem är så prefekt

2013-01-22 / 17:47:29
Postat av: Miss_idis

Jag tycker du är jättefin! Bry dig inte om vad de säger, för det stämmer inte! Du är verkligen fin!❤

2013-01-22 / 18:10:17
Postat av: LoveLuckyLady

Så sant! Man kommer inte högre upp bara för att man försöker trycka ned andra!

Svar: Högre upp på min hatlista. <3<3<3<3
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-22 / 19:09:15
Postat av: elle__1998

Du är stark som vågar vara dig själv och göra vad du vill även när dessa pepparkaksbruna sminkbomber försöker trycka ner dig! Fortsätt så och strunta i mobbarna i chattrummen, man vinner mest på och mår bäst av att acceptera andra och vara sig själv.

2013-01-22 / 20:39:52
Postat av: Ciara-Lucy

Folk borde bara acceptera att alla inte är perfekta.Men du har verkligen en väldigt unik stil.Och så sjukt lågt att trycka ner andra, det är bara patetiskt! 5/5! :)

2013-01-22 / 20:42:47
Postat av: Cupcakegiirl

såg dig idag i ett chattrum, första tanken var hur fin din docka var!! :D<3

2013-01-22 / 22:33:11
Postat av: Lovelink

Jag fattar inte vad folk håller på med idag? Dem borde tänka på andras känslor innan dem skriver nåt! Jag förstår hur det känns gmn! Har också hänt mig! Man ska inte döma efter utseende! Dessutom var din docka jätte fin har själv inget emot att vara blek! Det är ju bra att ha sin egen still istället för att se ut som alla andra! Kramisar!// Lovelink

2013-01-23 / 14:46:55
Postat av: Mallymolly

Jag tycker du är jättefin.♥ Ingen förtjänar att få såna kommentarer! Kram (:

2013-01-23 / 16:03:20
Postat av: Rebecca (BeccyA @ Stardoll)

Förstår precis hur du menar, då även jag blivit nertryckt i chattrummen på grund av att jag valt att göra min medoll lite annorlunda, jag har nämligen inte heller något hår på den. Med det försöker jag få folk att ändra sina åsikter på sin syn mot ett rakat huvud, men trots allt kommer de där kommentarerna. :(

Bry dig inte om det, din medoll är grym precis som den är! :)

Kram!
/Beccy

2013-01-23 / 20:01:53
URL: http://beccys.blogg.se
Postat av: emmy

wow omg. stardoll är ju ett spel och jag förstår inte hur man kan vara elak mot någon man inte känner eller vet hur den ser ut. det är ju bara dumt. de som säger såna fula saker måste ha ett dåligt liv eller nåt. jag menar det är ett spel. man har en gubbe man skapar en stil som man kanske vill ha irl eller bara för att man kan. men tråkigt att höra. jag tycker din medoll cool =)

2013-01-24 / 13:22:15
Postat av: sarinasauma

Därför går jag med mina vänner. Det är ju fel att vara emo? Och varenda gång när jag går ensam så kallar de mig emo jävlel. Så jag har slutat gå ensam. Det känns alltid ha tryckt att ha med sig nån.

2013-01-24 / 14:15:48
Postat av: Aria.Hart

Väldigt fint och helt rätt inlägg. Folk som dissar andra är bara missnöjda och rädda i sig själva. Alla är lika fina <3

2013-01-25 / 15:23:23
Postat av: LadyJossan

Vet hur du känner dig. Jag blir oftast utefryst av andra i chatten bara för att jag har en egen stil. Alla är fina som dom är!♥

2013-01-25 / 22:11:26
Postat av: nowhere.com

Jag uppskattar så himla mycket detta inlägg, det är verkligen så det är! Jag har själv upplevt det och jag tycker det bara är dumt när någon säger något nedsättande till en annan! Stardoll ska vara för alla och inte bara för en del. Och sen vill jag bara säga att, B.Lawless och alla andra som blivit kränkta för att ha sin egen stil, Ni är det mest spännande på stardoll! att se en individ med en egen stil är något av det roligaste med stardoll, att få se en medoll som ser ut som alla andras är inte kul, men att se en medoll som ser annorlunda och speciell ut det är inspererande!

2013-01-26 / 11:57:03
Postat av: CryoCore

Jag älskar din medoll, din kreativitet, och ditt sätt att tänka. Bry dig inte om folk som skriver massa skit. Dom vill bara ha uppmärksamhet. Som vissa säger, människor är rädda för nya saker, förändringar. Därför säger dom massa skit till t.ex dig bara för att du inte ser ut som alla andra. Jag har alltid älskat onaturliga, och annorlunda saker. Så jag verkligen älskar din medoll. "Keep up the good work" helt enkelt!

2013-01-27 / 16:11:37
Postat av: emm-sun

jag tycker du är jättefin, älskar din stil! bry dig inte om folk som skriver sådant skit! du ska veta att du är sjukt fin!

2013-01-29 / 23:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda