RosaSmurfs inköp

Nu har Smurfen varit i farten igen! Har blivit en hel del köp under veckans gång.
Har dock inte direkt sökt runt i bazaaren, utan har besökt alla möjliga personer som skickat broadcast.
Ni anar inte vilka "guldgruvor" man kan lyckas stöta på där :'D

• Mina favoriter är kjolen från Moschino, HB västen från Rio och regnkappan från Fudge ♂.
Regnkappan är egentligen till för killar, men den passar superbra på tjejkroppen också!

• Klänningen från Fallen Angel är ett plagg som jag lite suktat efter, så att hitta den för under 30 är jag nöjd med!

• D&G bodysarna gillar jag gentligen inte. Men jag köpte dem för att jag är säker på att jag
kan sälja dem för minst dubbelt så mycket xD

• Den gula väskan har inget märke. Men jag skulle gissa på att den har funnits i Fudge för tjejer då det märket
varken finns i starbazaaren under kategorin märken eller på plaggen.


Sen hittade jag lite HB accessoarer för 4 sd/st i någons bazaar.
Hittade även denna outfiten för 3 sc i någons inrednings bazaar.
// RosaSmurf

Kommentarer
Postat av: _Marielle_

Tänk om jag var lika bra på att fynda som du... Avundsjuk! Har du några tips?

Svar: Typ..lär känna bazaaren. När du väl vet vilka plagg som alltid säljs för 2-4 sd så blir det lättare att peka ut vilka som är fynd när du ser dem x) // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-14 / 17:55:01
URL: http://stardollpresentation.blogg.se
Postat av: Emma

FAN GRATIS NÄSTAN, ELLER HUR HAR DU NÅGRA BRA TIPS PÅ ATT HITTA SÅNA FYND? :D

Svar: Haha, ja. Nästan gratis xD Nästan allt i detta inlägget hittade jag när jag besökte personer som skickade broadcast. Så på det viset är det bara till att besöka alla som skickar broadcast. Om man ska söka runt i bazaaren så ska man först lära känna bazaaren. Sök t.ex. på färger och 2-4 sd och se vad som säljs. När du väl vet vad som alltid säljs för de priserna så blir det lättare att peka ut fynden. Sen gäller det bara att ha tur med att vara på rätt plats vid rätt tid. // Rosasmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-15 / 17:46:13
Postat av: sanna.15

men hur lyckas du!? helt otroliga fynd ju!

Svar: Det är egentligen bara tur. Att vara på rätt plats vid rätt tillfälle. // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-15 / 20:22:32
Postat av: elin.blom.idol.

Hej! Vad hetter hon/han som du köpte hot buys hairdecoration elr vet du ngn som säljer den vill så järna ha den det är samma hot buys eyelashes vet du ngn som säljer de???? snälla svara <3 ps älskar eran blogg

Svar: Jag memorerade aldrig personens namn xD Nej, jag vet ingen som säljer de sakerna x) // RosaSmurf
stardollzerosv.blogg.se

2013-01-16 / 17:27:05
Postat av: elin.blom.idol.

okej x)

2013-01-20 / 16:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Latmask upd; Klicka för gamla gratis saker! ♥
RSS 2.0
Cute Panda